236569

تقدیر قائم مقام مدیرعامل از پزشکان شرکت فولاد خوزستان

دنیای معدن: ظهر امروز دکتر علیرضا مخبردزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با همراهی مهندس عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و دکتر مسعود توکل فرد مدیر HSE با تعدادی از ‌پزشکان شاغل در شرکت فولاد خوزستان در محل تالار طوبی شماره ۲ دیدار کرد.

در این دیدار که بمناسبت روز پزشک صورت گرفت؛دکتر مخبر دزفولی طی سخنان کوتاهی گفت:هر انسانی با ماموریتی پا به هستی می گذارد و این ماموریت انسان است که او را لایق سجده فرشتگان کرده است وگرنه در بقیه ظواهر حیات، حیوانات با ما مشترکند.

 قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیتهای اجتماعی افزود:اگر انسان به رنج هایش معنا بدهد، تحمل این مشکلات بر او آسان می شود. 

وی گفت: از این منظر، پزشکی یک حرفه و شغل نیست و کسانی که به چشم شغل به پزشکی نگاه می کنند وسط راه می مانند و کسانی در این مسیر موفقند که عاشقانه طبابت می کنند و ماموریت خود را در هستی کاستن از درد مردم می دانند.  

دکتر مخبردزفولی در پایان از زحمات کلیه کادر درمان خصوصا پزشکان شرکت در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: مدیرعامل محترم و هیات مدیره شرکت قدردان زحمات همه شما عزیزان هستند. 

در این دیدار صمیمانه مهندس تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی طی سخنان کوتاهی از تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه کادر درمان و نقش موثر آنان در حفظ سلامت کارکنان و استمرار تولید تشکر کرد. 

دکتر مسعود توکل فرد هم در ابتدای این دیدار از اهتمام مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت در حمایت از مجموعه بهداشت و‌درمان شرکت تشکر کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید