236303

برنامه توسعه مجتمع جهان فولاد سیرجان

دنیای معدن: رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسوولان قضایی و اجرایی شهرستان سیرجان از مجتمع جهان فولاد سیرجان، کارخانه‌‌‌های احیا مستقیم و فولادسازی و همچنین طرح‌‌‌های توسعه مجتمع جهان‌‌‌‌فولاد سیرجان بازدید کرد.

 به گزارش دنیای معدن، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در این بازدید به فعالیت‌های مجتمع جهان‌‌‌ فولاد اشاره کرد و افزود: این مجتمع با ظرفیت بسیار بالایی که دارد سالانه حدود یک‌میلیون تن شمش فولاد تولید می‌کند و نقش بسزایی در تولید و اشتغال‌‌‌آفرینی دارد. وی بیان کرد: سیرجان در بین شهرستان‌‌‌های استان کرمان نمونه است و تعدد مجتمع‌‌‌های معدنی و صنعتی باعث ایجاد زیرساخت‌‌‌های خوبی در سیرجان شده است که باید تقویت شوند.

پس از بازدید دستگاه قضایی استان و شهرستان از مجتمع جهان‌‌‌ فولاد، علی عباسلو، مدیرعامل مجتمع جهان‌‌‌ فولاد نیز طی جلسه‌‌‌ای با اصحاب رسانه با اشاره به افتتاح ۵ کارخانه در طول ۱۲ سال فعالیت جهان‌‌‌فولاد، از افتتاح دو کارخانه آهن اسفنجی جدید طی یک سال آینده خبر داد. عباسلو همچنین با اشاره به سختی‌‌‌هایی که در این مجتمع برای راه‌‌‌اندازی متحمل شدند، افزود: در مجتمع جهان‌‌‌فولاد ۱۰‌هزار نفر به‌‌‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فعالیت دارند.وی بیان کرد: به‌‌‌واسطه این مجتمع، سیرجان به یک برند تبدیل شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید