236143

به منظور یاری رساندن به بیماران کرونایی؛

تامین اکسیژن بیمارستان‌های اهواز از سوی شرکت فولاد خوزستان همچنان ادامه خواهد یافت

دنیای معدن-دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: از ماه اول همه گیری کوید۱۹ تا امروز، بسته به نیاز و درخواست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز، شرکت فولاد خوزستان به منظور یاری رساندن به بیماران کرونایی، اقدام به تامین اکسیژن بیمارستان‌ رازی اهواز و سایر مراکز بهداشتی به صورت رایگان نموده است.

به گزارش دنیای معدن، وی افزود: به دنبال اوج گرفتن دوباره‌ی شیوع کرونا، تامین اکسیژن از سوی فولاد خوزستان با شتاب بیشتری انجام می شود.

دکتر مخبر دزفولی گفت: تامین اکسیژن به صورت روزانه و در پیک های قبلی به میزان سه تن و اکنون بنا به نیاز اعلام شده به مقدار یک و نیم تُن در روز است و تا بهبود آخرین بیمار کرونایی، فولاد خوزستان به تامین اکسیژن بیمارستان ها به طور رایگان عمل می نماید.

گفتنی است، از زمان شیوع ویروس کرونا، شرکت فولاد خوزستان علاوه بر تامین اکسیژن بیمارستان‌های اهواز، تهیه تجهیزات مانند: تخت، پایه سرم، سرنگ تزریق، ماسک و البسه بیمارستانی را تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان قرار داد و به همین دلیل، تنها سازمانی است که در ستاد استانی مقابله با کرونا توسط استاندار ویژه مورد تقدیر قرار گرفته و لوح قدردانی دریافت کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید