235856

دیدار تعاملی مسئولین ذوب آهن و آبفای اصفهان

دنیای معدن: مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل و جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان در نشستی تعاملی با مهندس حسین اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفتگو و تبادل نظر کردند .

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری شرکت آبفای اصفهان ، بر ضرورت تکمیل هرچه سریعتر پروژه انتقال پساب از فلاورجان و فولاد شهر به ذوب آهن اصفهان تاکیدکرد و گفت : با اتمام این پروژه برداشت آب ذوب آهن از زاینده رود به حداقل می رسد.

مهندس رخصتی همچنین گزارشی از اقدامات این شرکت در راستای کاهش مصرف آب ارائه داد و اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان با وجود اجرای پروژه های توسعه طی ۱۵ سال گذشته بیش از ۵۰ درصد در مصرف آب خود صرفه جویی کرده است و این روند تداوم خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این دیدار گفت : با توجه به شرایط کم آبی در استان ، همه سازمان ها و صنایع باید صرفه جویی در مصرف آب را همچنان در اولویت فعالیت های خود قراردهند .

مهندس حسین اکبریان، فعالیت صنایع استان در خصوص کاهش مصرف آب را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعاملات فی مابین ، ضمن تامین آب شرب و کشاورزی ، خللی در فعالیت صنایع استان ایجاد نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید