235730

مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا:

شفافیت اطلاعات در افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بازار سهام و بورس تاثیرگذار است

دنیای معدن-مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا گفت: شفافیت معاملات در بازار سرمایه، باعث رشد معاملات و افزایش سرمایه گذاری های بیشتر در بازار سهام و بورس خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن، مجید امروی مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا در گفتگو با خبرنگار ایراسین در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی اظهار داشت: شفافیت معاملات در بازار سرمایه، باعث رشد معاملات و افزایش سرمایه گذاری های بیشتر در بازار سهام و بورس خواهد شد.

وی افزود: از طرفی هر چه ورود مردم و سهامداران به بازار سرمایه بیشتر شود در این صورت شاهد شفافیت اطلاعات بیشتری در بازار بورس خواهیم بود.

مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا با بیان اینکه امسال بازار سرمایه شرایط خوبی نداشت، افزود: اما با توجه به تورم موجود در جامعه و شرایط فعلی در مجموع آینده بازار سرمایه در کشور، مثبت ارزیابی می شود.

مجید امروی در عین حال تاکید کرد: هم اکنون هم از محل افزایش نرخ سهام شرکتها و نیز نرخ فروش مردم باید با اطلاعات کافی به این بازار ورود کنند تا سرمایه های بیشتری جذب بازار سرمایه شود.

مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا بیان کرد: در صورتی که ما در بازار سرمایه به دنبال افزایش سرمایه گذاری ها و رونق کسب و کار هستیم، باید به خوبی برای مردم و متقاضیان زوایای مختلف بازار معرفی شود.

امروی یادآور شد: شفاف‌سازی معاملات در بازار سرمایه سبب رونق بازار سهام و بورس اوراق بهادار کشور خواهد بود و این می‌تواند در ورود سرمایه‌های بیشتر به بازار سرمایه تاثیرگذار باشد.

وی، برگزاری کارگاه های آموزشی را در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی برای افزایش شفافیت ها در بازار بورس را مهم دانست و گفت: برگزاری این کارگاه های آموزشی اطلاعات مردم در خصوص بازار سرمایه را بیشتر می کند و این باعث ترغیب آنان برای ورود به بازار سرمایه می شود.

شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا ارائه دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه، شرکت کارگزاری باهنر ارایه دهنده خدمات معاملاتی در بورس اوراق بهادار و برگزار کننده کارگاه های آموزشی، شرکت سبد گردانی آتیه توکا برای اخذ مجوزهای مشاوره سرمایه گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاوره در خصوص پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازار گردانی توسعه فولاد مبارکه برای افزایش نقدینگی و بازار گردانی سهام شرکت های فولادی در این نمایشگاه حضوری پررنگ داشتند و در مجموع ۱۶ کارگاه آموزشی در غرفه فولاد مبارکه برگزار شد.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی که دوم مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده بود عصر امروز به‌کار خود پایان می دهد.

در این مدت غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت‌های بورسی تابعه در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان بود و در طی چهار روز یکی از غرفه های پر تردد و پرازدحام این نمایشگاه شناخته شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید