235716

با برگزاری کارگاه‌های آموزشی؛

غرفه فولاد مبارکه در آخرین روز نمایشگاه صنعت مالی پذیرای بازدیدکنندگان است

دنیای معدن: در چهارمین و آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی غرفه شرکت فولاد مبارکه و شرکت‌های بورسی تابعه با آمادگی کامل پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خبرنگار ایراسین، در چهارمین و آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی غرفه شرکت فولاد مبارکه و شرکت‌های بورسی تابعه با آمادگی کامل پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

با آغاز به‌کار این نمایشگاه از صبح امروز علاقمندان برای بازدید از غرفه‌های آن در سالن‌های ۶، ۷ ،۸ و ۹ مراجعه می‌کنند و غرفه فولاد مبارکه نیز در سالن‌های ۸ و ۹ به همراه کارشناسان و مدیران حاضر آماده اطلاع رسانی به مراجعین است.

در مدت چهار روز برپایی این نمایشگاه غرفه شرکت فولاد به علت برنامه‌ریزی مناسب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با بازار سرمایه، یکی از پرازدحام ترین غرفه‌ها بوده و امروز نیز همچنان برای مراجعه بازدیدکنندگان آماده شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در مجموع ۱۶ کارگاه آموزشی با عناوین مختلف توسط اساتید شرکت کارگزاری باهنر وابسته به شرکت فولاد مبارکه برگزار شود که تاکنون ۱۲ کارگاه برگزار شده و امروز نیز ۴ کارگاه دیگر برگزار خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا ارائه دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه، شرکت کارگزاری باهنر ارایه دهنده خدمات معاملاتی در بورس اوراق بهادار و برگزار کننده کارگاه های آموزشی، شرکت سبد گردانی آتیه توکا برای اخذ مجوزهای مشاوره سرمایه گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاوره در خصوص پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازار گردانی توسعه فولاد مبارکه برای افزایش نقدینگی و بازار گردانی سهام شرکت های فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این شرکت صنعتی و شرکت های بورسی وابسته به فولاد مبارکه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید