235667

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

توسعه اقتصادی کشور نیازمند پیشرفت در سه بخش بانک، بیمه و بورس است

دنیای معدن: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه بانک، بیمه و بورس در لبه دانش قرار دارد و پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور به این سه بخش وابستگی زیادی دارد.

به گزارش دنیای معدن، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی( بانک،بیمه و بورس) در گفتگو با خبرنگار ایراسین، گفت: حوزه بانک، بیمه و بورس در لبه دانش قرار دارد و پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور به این سه بخش وابستگی زیادی دارد.

وی افزود: نمایشگاه ها در هر کجا برگزار شوند ابزار همفکری و هم افزایی بخش های مختلف اقتصادی هستند و این در توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکید کرد: حوزه بانک، بیمه و بورس سه حوزه مهم اقتصادی کشور ها محسوب می شوند، لذا هم افزایی و همفکری به منظور رشد و توسعه اقتصادی در این بخش ها بسیار حائز اهمیت است.

توانگر با بیان اینکه هم اکنون چالش ها و گره زیادی در این حوزه ها وجود دارد، تاکید کرد: هرچه برگزاری نمایشگاه‌ها، همفکری ها و هم افزایی ها در این حوزه ها بیشتر شود مشکلات این بخش ها به سرعت حل و فصل خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیت های برگزاری پنل ها و میزگردهای تخصصی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی اظهارداشت: در بازدیدی که از غرفه‌های مختلف از جمله غرفه شرکت فولاد مبارکه در این نمایشگاه داشتیم خوشبختانه کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای تخصصی زیادی در این دوره در حال برگزاری است که این باعث افزایش اطلاعات مردم و کارشناسان در حوزه های بانک بیمه و بورس کشور خواهد بود.

نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد: همفکری بیشتر کارشناسان در این سه بخش مهم اقتصادی سبب خواهد شد با رفع چالش‌ها و مشکلات این سه بخش اقتصاد ملی به طرف پیشرفت و توسعه گام بردارد.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان این شرکت صنعتی و شرکت های بورسی وابسته به فولاد مبارکه است.

شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا ارائه دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه، شرکت کارگزاری باهنر برگزار کننده کارگاه های آموزشی، شرکت سبد گردانی آتیه توکا برای اخذ مجوزهای مشاوره سرمایه گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاوره در خصوص پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازار گردانی توسعه فولاد مبارکه برای افزایش نقدینگی و بازار گردانی سهام شرکت های فولادی در این نمایشگاه حضور دارند./ایراسین

 

دیدگاهتان را بنویسید