235601

مدیرعامل شرکت سبدگردان آتیه توکا:

کارگاه‌های فولاد مبارکه در نمایشگاه صنعت مالی ایران با استقبال خوبی مواجه شده است

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت سبدگردان آتیه توکا از استقبال خوب بازدیدکنندگان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی این شرکت خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، حسین ارجلو مدیرعامل شرکت سبدگردان آتیه توکا در گفتگوی با خبرنگار ایراسین در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه ۴ کارگاه آموزشی مرتبط با مسائل مختلف بازار سرمایه در غرفه شرکت فولاد مبارکه برگزار می‌شود و در نخستین روز برگزاری این کارگاه های آموزشی استقبال علاقمندان از این کارگاه ها بسیار قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز دوم مردادماه در مجموعه ۴ کارگاه آموزشی در غرفه شرکت فولاد مبارکه توسط شرکت کارگزاری باهنر برگزار شد، گفت: این کارگاه‌های آموزشی با عنوان چه خبر از بورس، سوت پایان بازار سهام و وضعیت کلی بازار سرمایه، نشست با سهامداران بازار سرمایه و تحلیل بازار سرمایه ۴ کارگاه آموزشی نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی بود.

مدیرعامل شرکت سبدگردان آتیه توکا یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در مجموع در طی ۴ روز ۱۶ کارگاه آموزشی با عناوین مختلف در غرفه شرکت فولاد مبارکه توسط اساتید بازار بورس برگزار شود.

ارجلو اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود کارگاه‍‌های آموزشی ما بسیار بیشتر برگزار شوند، اما با کاهش ساعات برگزاری نمایشگاه در ساعت ۱۵ سبب شد که ما نتوانیم بیش از ۱۶ کارگاه آموزشی را در این چهار روز برنامه‌ریزی کنیم. فردا برگزاری ۴ کارگاه آموزشی در دستور کار ما است.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه‌های آموزشی با همکاری شرکت سبدگردان آتیه توکا و کارگزاری باهنر وابسته به گروه فولاد مبارکه اصفهان انجام می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی یعنی بورس، بانک و بیمه با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی در این سه بخش مهم اقتصادی کشور، از دوم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد و تا پنجم مرداد ماه نیز ادامه دارد. غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقمندان و مشتریان این شرکت صنعتی و شرکت‌های بورسی وابسته به فولاد مبارکه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید