235427

در جشن ملّی ارتباطات و روابط عمومی؛

جایزه ملّی روابط عمومی خلّاق به فولاد مبارکه رسید

دنیای معدن: در جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی جایزه ملّی روابط عمومی خلّاق که به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران و اختتامیه دومین جشنواره ایده‌های خلّاق روابط عمومی برگزار شد، جایزه ملّی روابط عمومی خلّاق به فولاد مبارکه اهدا شد.

به گزارش دنیای معدن، جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی، همزمان با بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی و اختتامیه دومین جشنواره ایده‌های خلاق روابط عمومی با حمایت شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی گفت: در این روز بزرگ، افرادی که از جنس روابط عمومی هستند باید همه تلاش خود را برای شناساندن روابط عمومی به مردم کشور و دنیا داشته باشند.

وی افزود: مفاهیم روابط عمومی باید از سنین پایین به جامعه منتقل شود و در این زمینه از سنین دبستان سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: دکتر نطقی، پدر روابط عمومی ایران یکی از بزرگترین استادان روابط عمومی و عامل اصلی تشکیل انجمن روابط عمومی بوده که خدمات زیادی ازجمله تأسیس رشته روابط عمومی را به جامعه تقدیم کرده است.

رفیعی تصریح کرد: توسعه پایدار نیازمند روابط عمومی است و باید در متن باشد، نه در حاشیه یک سازمان و باید بتواند وظایف خود را در کنار مدیران سازمان انجام دهد.

وی در پایان اذعان داشت: روابط عمومی‌ شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان ۲ صنعت بزرگ کشور، به فعالیت‌های شایسته و درخور توجهی مشغول هستند.

در این مراسم اختتامیه جشنواره ایده‌های خلّاق روابط عمومی که با شعار جهاد تبیین، روابط عمومی و امید اجتماعی برگزار شد، از فعالیت روابط عمومی استان و کشور تجلیل گردید.

همچنین در این مراسم از واحد روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تجلیل شد و جایزه ملّی روابط عمومی خلّاق به این شرکت اهدا شد. /ایراسین

دیدگاهتان را بنویسید