234614

اصلاح ساختار مدیریتی و توانمند سازی ایریتک عامل برنده شدن در ۱۰ طرح بزرگ عمرانی و فولادی کشور

درخشش دوباره ایریتک در مناقصه ها و طرح های عمرانی، فولادی و صنعتی دو سال اخیر

دنیای معدن: شرکت ایریتک با اصلاح ساختار سازمانی در مدیریت و برخی اقدامات دیگردر سال ۱۴۰۰ موفق شد رونق و نشاط و تحولات تازه ای را در عملکرد این شرکت و همکاران داخلی و خارجی آن ایجاد کند و ...

به گزارش دنیای معدن به نقل از بولتن نیوز، شرکت ایریتک با اصلاح ساختار سازمانی در مدیریت و برخی اقدامات دیگردر سال ۱۴۰۰ موفق شد رونق و نشاط و تحولات تازه ای را در عملکرد این شرکت و همکاران داخلی و خارجی آن ایجاد کند و با افزایش توانایی های فنی، سرمایه گذاری، و مدیریتی، دستاوردهای قابل توجهی را ایجاد کرده است. یکی از دستاوردهای عمده  این شرکت، برنده شدن در 10 مناقصه بزرگ به ارزش تقریبی ۷ هزار میلیارد تومان و ۷۰۰ میلیون یورو بوده است.

مهمترین پروژه هایی که ایریتک برنده مناقصه آنها شده است شامل پروژه احیای اردبیل، احداث چهارمین پلنت اکسیژن فولاد خوزستان، احداث ایستگاه تقلیل فشار هرمزگان، مشاوره EPC فروآلیاژ چادرملو، واگن برگردان شماره ۳ فولاد خوزستان،  احداث سیلوهای آهن اسفنجی فولاد هرمزگان و احداث فولاد سازی ذوب و ریخته گری و نورد پیوسته قروه است.

اصلاح ساختار و نوسازی مدیریتی در ایریتک

شرکت ایریتک پس از واگذاری مجدد به دولت، فرصتی به دست آورد که دوباره بر روی ریل توسعه اقتصادی کشور قرار گیرد و بتواند به عنوان یک بازی مدیریتی و مهندسی قدرتمند در زنجیره تولید فولاد ایفای نقش نماید. از عمده فعالیت هایی که در سال ۱۴۰۰ و در راستای رسیدن به این اهداف با انتصاب مدیران توانمند از مجموعه ایمیدرو صورت گرفته است می توان به اصلاح ساختار سازمانی شرکت در بخش مدیریت و انجام پروژه های کلید در دست،  تلاش در بازگرداندن اعتبار از دست رفته شرکت، به منظور جذب نیروهای متخصص، ایجاد فضای مناسب همکاری با شرکت‌های خارجی و انتقال دانش فنی، مشارکت در انجام پروژه های معدنی، سرمایه گذاری در زنجیره تولید فولاد، ورود به بازارهای بین المللی برای ارائه خدمات مدیریتی و مهندسی با رویکرد به قاره آفریقا، اصلاح ساختار سهامداری شرکت و اقدامات دیگر اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید