233645

شرکت فولاد هرمزگان کارگاه برتر صنعتی هرمزگان در حوزه ورزش کارگری شناخته شد

دنیای معدن- شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی و قطب سوم فولاد کشور به علت فعالیت های تاثیرگذار خود در حوزه ورزش همگانی و کارگری، از نگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارگاه برتر استان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

به گزارش دنیای معدن، انجام مسابقه‌ها و جشنواره های ورزشی به صورت حضوری و مجازی در طول سال، مدیریت و سازماندهی تیم های ورزشی کارگری و شرکت در مسابقه‌های استانی و کشوری، مشارکت در توسعه فعالیت های ورزشی در سطح هرمزگان با عقد تفاهم نامه های ورزشی با اماکن ورزشی جهت استفاده کارکنان و خانواده های کارکنان، همکاری با هیات ورزش های کارگری استان در برگزاری مسابقه‌های ورزشی کارگری کشور از دلایل این انتخاب است.

برگزاری پویش ورزش و کار (ورزش صبحگاهی) یکی از فعالیت هایی بود که با مشارکت هیات ورزش های کارگری استان هرمزگان در سال گذشته در شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.

نگاه ویژه و مطلوب مدیران شرکت فولاد هرمزگان به مقوله ورزش بویژه در بعد همگانی و کارگری که همواره به نقش سازنده ورزش در سلامت کارکنان خط تولید اعتقاد دارند، موجب توسعه ورزش همگانی در این شرکت شده است و موجب مشارکت حداکثری کارکنان و خانواده های کارکنان ( جامعه ۴۱۲۵ نفری ) در امر ورزش گردیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید