232500

در سال جدید صورت گرفت؛

ثبت ۳ رکورد تولید در فولاد خراسان

دنیای معدن: کارکنان پرتلاش تولید در فولاد خراسان، پس از رفع محدودیت های ناشی از کمبودهای انرژی در سال گذشته، توانستند ۳ رکورد تولید را در کارخانه‌های احیا مستقیم و گندله سازی جابه‌جا کنند.

به گزارش دنیای معدن، کارکنان پرتلاش تولید در فولاد خراسان، پس از رفع محدودیت های ناشی از کمبودهای انرژی در سال گذشته، توانستند ۳ رکورد تولید را در کارخانه‌های احیا مستقیم و گندله سازی جابه‌جا کنند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با اعلام این که جهادگران تولید موفق به شکستن رکورد تولید آهن اسفنجی شده و نیز برای پنجمین بار متوالی رکورد تولید گندله را در این شرکت جا به جا کردند از جا به جایی یک رکورد روزانه تولید، همزمان با این دو ‌رکورد ماهانه خبر داد.

به گفته کسری غفوری، کارکنان پرتلاش مجتمع فولاد خراسان، با تولید ۲۰۱هزار و ۶۵۴ تن گندله، در فروردین ماه امسال، بالاترین میزان تولید گندله در این کارخانه را از ابتدای راه‌اندازی تا کنون رقم زدند و در همین حال، در تولید روزانه این محصول هم توانستند ۶۲ تن نصاب تولید را ارتقا دهند.

وی با اشاره به این که با تولید ۱۴۰هزار و ۷۶۳ تن آهن اسفنجی، رکورد ماهانه تولید در کارخانه‌های احیا مستقیم جا به جا شد، خاطرنشان کرد: به این ترتیب، «مجموع تولید ماهانه» دو کارخانه احیا مستقیم را ۲۶۵۴ تن ارتقا یافت.

معاون بهره برداری شرکت با بیان این که شرکت مجتمع فولاد خراسان در سال گذشته به دلیل وجود محدودیت‌های انرژی، نتوانست به ظرفیت‌ تولید خود دست یابد، یادآور شد: همکاران ما با رفع محدودیت‌ها، در کمترین زمان ممکن، موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه ۲۰۱هزار و ۶۵۴ تن گندله شدند.

فرشید فضیلتی افزود: رکورد ماهانه احیا مستقیم ۲۶۴۵ تن و رکورد تولید گندله ۳۹۶۱ تن ارتقا یافته است.

کسری غفوری با تسلیت شهادت مظلومانه مولای متقیان، از همت و همدلی همکاران خود که موفق به خلق سه رکورد کم نظیر تولیدی شده‌اند، قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود در سال جاری با همت همیشگی کارکنان سخت‌کوش شرکت، شاهد رونق تولید، توفیق در ایفای مسئولیت های اجتماعی در قبال همشهریان و هم وطنان و تحقق پایداری تولید و به بار نشستن طرح های توسعه در بزرگ ترین قطب تولید فولاد شرق کشور باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید