232495

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید

دنیای معدن: فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه "سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" به فرمان حضرت روح الله(ره) یادآور مجاهدت های کم نظیر سبزپوشان غیوری است که در همه ی عرصه های عزّت و اقتدار ایران اسلامی خوش درخشیده اند.

بسم الله الرحمن الرحیم

و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه ..

"هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید"  (سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰)

فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه "سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" به فرمان حضرت روح الله(ره) یادآور مجاهدت های کم نظیر سبزپوشان غیوری است که در همه ی عرصه های عزّت و اقتدار ایران اسلامی خوش درخشیده اند.

رسالت و ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه میدان ها و عرصه ها، دفاع از انقلاب و مردم بوده و ایران اسلامی به داشتن چنین نهاد خدمتگذاری به خود می بالد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان ولایتمدار شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) سالروز تاسیس این نهاد ارزشمند و انقلابی را به آحاد ملت شریف و علی الخصوص پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های گرانسنگ این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این نیروی الهی را در سایه زعامت فرماندهی معظم کل قوا، رهبر فرزانه ی امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) در حراست و پاسداری از دستاوردها و ارزش های عظیم انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

والسلام

محمد مدنی فر

مدیرعامل سیمیدکو

 

دیدگاهتان را بنویسید