232241

امرایی ، مدیرعامل فولاد سنگان :

فولاد سنگان، برای سومین بار در فروردین ماه رکورد شکنی کرد

دنیای معدن: علی امرایی با اعلام این خبر افزود : تلاشگران شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با عزمی راسخ در جهت افزایش تولید، موفق شدند رکوردهای تولید گندله در این شرکت را جابجا کنند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، وی افزود : این شرکت در فروردین ماه سال جاری و در طلیعه آغاز سال نو توانست رکورد تولید روزانه این شرکت را که در اسفند ماه سال قبل به دست آورده را جابجا نماید و با تولید 18 هزار و 588 تن خبر ساز شود.

مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به غیرت مثال زدنی کلیه کارکنان این شرکت گفت: درحالی که ماه پربرکت مبارک رمضان نیز فرارسید، کارکنان ساعی و با همت این شرکت توانستند در 23 فروردین با تولید 18 هزار و 710 تن گندله، رکورد تولید روزانه این شرکت را جابجا نمایند.

امرایی ، با ستایش از همت و حمیت مجاهدان اقتصادی فولاد سنگان افزود : در سالی که به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب سال ” تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین ” نامگذاری شده است، این شرکت باری دیگر با ثبت رکوردهای متعدد اثبات نمود که راه پیشرفت وتوسعه کشور با تلاش روزافزون و اتکا به خداوند متعال میسر خواهد شد و مجددا در 24 فروردین ماه، با تولید 18 هزار و 960 تن گندله در روز، نه تنها بالاترین رکورد تولید روزانه این شرکت از ابتدای راه اندازی را ثبت نمودند، بلکه توانستند رکورد ثبت شده روز قبل را نیز بشکنند.

امرایی در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات خاطر نشان کرد: کسب رکوردهای متعدد تولیدی کسب شده در این شرکت را خدمت تمامی همکاران سخت کوش و البته تمامی تلاشگران گروه فولاد مبارکه که دل در گروی پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید