232232

اعلام آمادگی فولاد مبارکه اصفهان برای سرمایه گذاری معدنی در جنوب کرمان

دنیای معدن: نماینده فولاد مبارکه اصفهان از اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در بخش معادن جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، محمد مجاز، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت جنوب کرمان، در جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری با حضور نماینده فولاد مبارکه اصفهان گفت: وجود ظرفیت های بسیار خوبی از انواع مواد معدنی در منطقه، موجب شده است تا جای کار و سرمایه گذاری زیادی در این منطقه وجود داشته باشد.

مجاز افزود: حمایت از سرمایه گذار جزو وظایف ذاتی سازمان ها است و خوشبختانه در جنوب کرمان از سرمایه گذاران حمایت می، شود که این موضوع روند کاری را نسبت به سایر سازمان ها متفاوت کرده است و این جزو الزامات ما برای پیشرفت این منطقه محروم می باشد.

وی اظهار کرد: سازمان صمت جنوب کرمان در همه زمینه هایی که سرمایه گذاران نیاز داشته باشند آماده همکاری می باشد.

محمد علی اشرف، نماینده معاونت معدنی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نیز در این نشست گفت: روند شرکت فولاد مبارکه بیشتر در جهات حمایتی و بحث تامین پایدار و انجام ماموریت های مشخص شده بالادستی هست.

وی افزود: در همین راستا هرگونه حمایت و توسعه ای که منجر به هدف تامین پایدار در جنوب کرمان بشود را دریغ نخواهیم کرد.

اشرف اظهار کرد: بررسی ها ما از وجود ذخایر و ظرفیت های خوب در زمینه های کرومیت، منگنز، سیلیس و تیتانیوم در جنوب کرمان دارد.

وی گفت: اگر در منطقه و مسئولین علاقمندی و همراهی باشد، فولاد مبارکه علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه های معدنی جنوب کرمان دارد.

نماینده شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: فولاد مبارکه در مصرف آب کم مصرف ترین واحد جهانی هست و در حوزه انجام مسئولیت های اجتماعی هم فعالیت های آن در کشور مشهود هست و امیدواریم با حضور در جنوب کرمان نیز این اقدامات را انجام دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید