231542

مدیرعامل فولاد خوزستان با استاندار دیدار کرد

دنیای معدن: امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان به دیدار صادق خلیلیان استاندار رفت.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌عمومی فولاد خوزستان،‌ هشتم فروردین ماه امین ابراهیمی مدیرعامل به همراه رضا طاهری رئیس هیات مدیره و غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌عمومی با صادق خلیلیان استاندار خوزستان دیدار کردند.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان ضمن تاکید بر نقش فولاد خوزستان در صادرات و ارزآوری کشور اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان علاوه بر سودآوری و اشتغال‌زایی، به تولید محصولات صادراتی، نقش مهمی در شکل‌گیری اقتصاد بدون‌ اتکا به نفت بر عهده دارد.

پیش از سخنان استاندار، امین ابراهیمی ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته علی‌رغم فراز و نشیب‌های ناشی از محدودیت‌های انرژی و از دست دادن بخشی از تولید، سودآوری داشت.

وی در ادامه گفت: چالش‌های پیش‌رو تولید فولاد در سال جاری، محدودیت‌های برق و تامین مواد اولیه است. بهبود شرایط و تولید مستمر نیازمند حمایت مسولان استان است. فولاد خوزستان به مانند همیشه، اجرای منویات رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد و با توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی، در عمل شعار سال ۱۴۰۱ را تعبیر می‌کند. از استاندار دعوت‌ می‌شود، از نزدیک شاهد فعالیت‌های فولاد خوزستان در عرصه‌های مختلف تولید و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید