231452

گروه Shagang با هدف جذب عرضه، قیمت قراضه را 16 دلار در هر تن بالا برد

دنیای معدن-مای استیل: منابع بازار روز چهارشنبه اظهار داشتند گروه Shagang به عنوان یکی از فولادسازان پیشرو در کوره های قوس الکتریکی EAF چین قیمت خرید قراضه فولادی خود را 100 یوان در هر تن (15.7 دلار در هر تن) افزایش داد و این افزایش از 23 مارس قابلیت اجرا است. این رشد دومین افزایش این گروه در این ماه برای جذب محموله های بیشتر برای واحدهای فولادسازی خود بود.

به گزارش دنیای معدن، پس از آخرین اصلاح قیمت، گروه Shagang که دفتر مرکزی آن در شهر Zhangjiagang واقع در استان جیانگ سو در شرق چین است، 3870 تا 3930 یوان در هر تن شامل 13 درصد مالیات بر ارزش افزوده را بر حسب تحویل به کارخانه خود برای قراضه HMS تولید داخلی پرداخت کرد.

عرضه قراضه چین در میان افزایش اخیر موارد ابتلا به کرونا در سراسر این کشور کاهش یافته است. برای کنترل شیوع این بیماری همه گیر، برخی استان ها ورود کامیون ها را به مناطقی که در سطوح با خطر متوسط یا پر خطر طبقه بندی می شوند ممنوع کرده اند و همه رانندگان باید اسنادی را مبنی بر تست های منفی در 48 ساعت را ارائه دهند تا اجازه ورود به کارخانه های محلی را پیدا کنند.

براساس نظرسنجی Mysteel از 22 مارس تحویل قراضه به کارخانه Zhangjiagang گروه Shagang در سطح نسبتا پایین 9809 تن در روز بود که 4.8 درصد در روز یا 28 درصد کاهش هفتگی را نشان می دهد.

یک ناظر بازار مستقر در جیانگ سو اعلام کرده است، به غیر از اختلالات لجستیکی، برخی فعالیت های بازیافت و فرآوری قراضه نیز به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا به حالت تعلیق درآمده است. بنابراین بسیاری از کارخانه های فولادی برای حفظ تولید به قراضه داخلی خود اتکا کرده اند.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید