231405

در نخستین روزهای سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» صورت گرفت؛

دیدار نوروزی مدیرعامل و معاونین فولاد مبارکه با کارکنان خطوط تولید و بخش‌های پشتیبانی و ستادی این شرکت

دنیای معدن: همزمان با آغاز سال«تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، مدیرعامل و جمعی از معاونین فولاد مبارکه با کارکنان خطوط تولید و بخش‌های پشتیبانی و ستادی این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش دنیای معدن، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت ازجمله عباس اکبری محمدی، معاون بهره‌برداری، مهدی کفایت، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی، مصطفی عطایی‌پور معاون خرید و غلامرضا سلیمی مدیر ارشد تولید به مناسبت فرارسیدن سال نو، دیدار صمیمانه‌ای با کارکنان خطوط تولید و بخش‌های پشتیبانی و خدماتی این شرکت داشتند.

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ضمن بررسی میدانی و اطلاع از آخرین اقدامات صورت‌گرفته در نواحی تولید، از زحمات مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

وی در این بازدید که از ناحیه آهن‌سازی و واحدهای احیاء مستقیم1، احیاء مستقیم2، فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، نورد گرم، نورد سرد، آموزش، اورژانس، طبخ، حفاظت فیزیکی و دیگر واحدهای ستادی صورت گرفت، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، از تلاش‌های کارکنان تقدیر به عمل آورد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان این بازدید با اشاره به رکورد غرورآفرین ناحیه آهن‌سازی این شرکت، در نخستین روز از سال 1401 اظهارکرد: این رکورد که با تولید ۲۶ هزار و ۱۳ تن آهن اسفنجی انجام شده، حاصل تلاش کارکنان و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و برنامه‌ریزی برای توسعه مداوم و متوازن باید در اولویت باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید