231039

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه:

انسجام در سرمایه‌های انسانی لازمه موفقیت جهانی است

دنیای معدن: معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در دومین گردهمایی هم‌اندیشی مدیران سرمایه‌های انسانی این گروه اظهار کرد: مدیران حوزه منابع انسانی، رهبران سازمان برای هدایت نیروی انسانی و سازمان هستند و با برنامه‌ریزی و ایجاد چشم‌انداز، از این سرمایه گرانبها بایستی حفاظت و حراست گردد.

به گزارش دنیای معدن، مهدی کفایت در دومین گردهمایی هم‌اندیشی مدیران سرمایه‌های انسانی این گروه اظهار کرد: مدیران حوزه منابع انسانی، رهبران سازمان برای هدایت نیروی انسانی و سازمان هستند و به همین خاطر ما باید اول از خودسازی شروع کنیم تا بتوانیم کار گروهی انجام دهیم و این موضوع با خودشناسی محقق می‌شود.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه بزرگ‌ترین هلدینگ کشور است و بر همین اساس باید برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات قابل توجه و مهمی را انجام دهیم تا بتوانیم آینده خوبی را برای سازمان شکل بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر گروه فولاد مبارکه می‌خواهد به جایگاه شایسته خود برسد، باید بر روی همین سرمایه انسانی کار کند و با برنامه‌ریزی و ایجاد چشم‌انداز، از این سرمایه گرانبها حفاظت و حراست گردد.

کفایت تصریح کرد: فولاد مبارکه باید در سطح جهان مطرح شود لذا با ایجاد انسجام در سرمایه‌های انسانی، بایستی به تدریج این امر را محقق نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید