231024

در نمایشگاه بومی‌سازی صنعت فولاد؛

شرکت پیشگامان فولاد جنوب با دانشگاه شهید چمران سند همکاری امضا کرد

دنیای معدن: در حاشیه نمایشگاه بومی‌سازی صنعت فولاد، شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب با دانشگاه شهید چمران سند همکاری امضا کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌عمومی فولاد خوزستان، به منظور توسعه صنعت فولاد کشور و تعبیر شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها) و تقویت همکاری با مراکز علمی، شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب از شرکت های تابعه فولاد خوزستان با دانشگاه شهید چمران تفاهم‌نامه امضا کرد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، موضوع اصلی تفاهم‌نامه، همکاری نظام یافته به منظور انجام تحقیقات کاربردی در تمامی حوزه‌های مرتبط و بهره مندی از منابع فنی، علمی و آزمایشگاهی در اختیار هریک از طرفین است.

گفتنی‌ است، همکاری متقابل در زمینه انتشار کتب، مجلات علمی، پژوهشی و مقالات علمی حاصل از نتایج فعالیت‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی، همکاری و مشارکت در انجام بازدیدهای متقابل علمی، تحقیقاتی، صنعتی و همکاری متقابل در برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و همایش‌ها، سمینارهای علمی، صنعتی، پژوهشی، همکاری در برگزاری جلسات مشترک علمی و فناوری با هدف شناسایی نیازمندی‌های تحقیقاتی و فناوری شرکت، بخش عمده‌ای از موارد تفاهم‌نامه هستند که به امضای رضا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان صنعت فولاد و علی‌رضا کیاست معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید