230792

مهندس رخصتی در دیدار با جانبازان مرکز جامع توانبخشی شهید مطهری اصفهان

حفظ ارزش های انقلاب در گرو مستند سازی و انتقال حماسه های جانبازان به نسل جدید است

دنیای معدن: مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان دوشنبه ۱۶ اسفند ماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور در مرکز جامع توانبخشی جانبازان شهید مطهری اصفهان با این اسوه های صبر و ایثار دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش دنیای معدن، مهندس رخصتی در این دیدار که مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از مسئولین شرکت نیز حضور داشتند، گفت: زحمات و فداکاری های جانبازان بی حد و اندازه است و ما موظف به قدردانی و حفظ این ایثارگری ها و جانفشانی ها هستیم.

وی افزود : بی تردید فداکاری و ایثار شما رزمندگان و جانبازان این مرز و بوم، سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی شما حماسه آفرینان  و به ویژه خانواده های صبور شما در تاریخ کشورمان جاودانه خواهد ماند.

رخصتی اظهار داشت : شما همواره در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارید. از این رو ما نیز در زندگی شخصی و فعالیت های خود در جبهه صنعت با تولید بیشتر و تلاش برای خود کفایی و استقلال همه جانبه کشور در تحقق خواسته ها و جهاد مستمر شما گام برمی داریم.

 سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان خطاب به جانبازان قهرمان ادامه داد:  شما عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس و صحنه ها و میدان های بعدی جهاد و مبارزه، با تقدیم سلامتی خود از تمامیت، شرف و ناموس مردمان این کشور دفاعی قهرمانانه نموده و آن ها را از گزند  دشمنان محفوظ نگه داشته اید.

وی در این دیدارتاکید نمود : نباید بین نسل جدید و فرهنگ دفاع مقدس فاصله بیافتد و دست اندرکاران فرهنگی وظیفه دارند که در جهت مستند سازی ، احیاء و انتقال این حماسه ها به نسل جدید بکوشند.

در این بازدید جانبازان بستری و حاضر نیز که اکثراً قطع نخاعی بودند ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار به شرح خاطرات خود از جبهه ها و دوران مجروحیت پس از آن تا کنون پرداخته و بر استقامت و پایداری خود در راه انقلاب و ولایت تا آخرین لحظات زندگی تاکید کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید