230642

پیام تبریک مهندس ایرج رخصتی به مناسبت اعیاد شعبانیه

دنیای معدن: مهندس ایرج رخصتی در پیامی اعیاد شعبانیه؛ میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد فرخنده امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت

 

متن پیام تبریک سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

رسول خدا (ص) فرمودند: رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و روز پاسدار ، همچنین چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان روز ولادت فرخنده امام زین العابدین (ع)  را گرامی می‌داریم.

بی تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

این عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، با جان و دل از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نمودند و هم اکنون در اوج اقتدار و عزت، در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانب اعیاد بزرگ شعبانیه را به محضر پاسداران، جانبازان، بسیجیان و تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت و مردم شریف به ویژه جامعه ایثارگری ذوب آهن اصفهان که سرآمد جهاد و ایثار در بخش صنعت هستند تبریک عرض نموده ، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات الهی مسألت دارم.

 

ایرج رخصتی

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید