229937

نشست تعاملی اعضای هیات مدیره انجمن پیشگامان ذوب آهن با مهندس ایرج رخصتی

دنیای معدن: نشست تعاملی اعضای هیات مدیره انجمن پیشگامان ذوب آهن با مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان،پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه در دفتر معاونت بازاریابی و فروش شرکت برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان در این نشست ، نقش پیشگامان این مجتمع عظیم صنعتی در توسعه صنایع کشور را بسیار ارزنده دانست و گفت : حضور در ایران در بین برترین تولید کنندگان فولاد جهان حاصل دسترنج این پیشکسوتان است  .

وی ضمن قدردانی از تشکیل انجمن پیشگامان ذوب آهن و ضرورت استفاده از دانش و تجربه آنها گفت : این مجموعه بزرگ صنعتی آماده است از دانش و تجربه پیشگامان شرکت در بخش های گوناگون استفاده نماید.

حسین آذربایجانی معاون هیات مدیره پیشگامان ذوب آهن ،ضمن تبریک انتصاب مهندس ایرج رخصتی به عنوان مدیرعامل شرکت گزارشی از فعالیت های انجمن پیشگامان را در بخش های مختلف ارائه کرد.

وی گفت : مذاکرات بسیار خوبی با معاونت برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن داشتیم و چندین طرح را در این حوزه در دست بررسی و ارائه نظر داریم.

حسین فخاری عضو هیات مدیره و دبیر انجمن نیز گزارشی از روند فعالیت ها و جلساتی که انجمن با معاونین شرکت داشته است ، ارائه کرد و ابراز امیدواری نمود با توجه به پتانسیل بسیار خوبی که در زمینه های مختلف در بین اعضای انجمن وجود دارد،بتوانیم از تجربیات گرانبهای این عزیزان در مجموعه بزرگ ذوب آهن اصفهان و سایر صنایع استفاده کنیم.

شایان ذکر است در این نشست سایر اعضا به تبادل نظر پرداختند و پیشنهادهایی ارائه کردند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

همچنین در این نشست تصمیماتی نیز در زمینه نحوه همکاری انجمن پیشگامان با این شرکت و همچنین اساتید دانشگاه و شرکت های دانش بنیان اتخاذ شد.

گفتنی است سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با اعضای کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان نیز جلسه ای برگزار نمود و در خصوص مسائل این قشر ارزشمند ، بحث و تبادل نظر شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید