229500

موفقیت دوباره فولاد خراسان در ارزیابی «جایزه منابع انسانی» ایران

دنیای معدن: مجتمع فولاد خراسان در ششمین دوره ارزیابی جایزه منابع انسانی، که با محوریت «دانشگاه تهران» برگزار شد، ضمن تمدید گواهینامه سطح c2 در ارتقای منابع انسانی، امتیاز خود را در این ارزیابی بار دیگر افزایش داد.

به گزارش دنیای معدن، مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان با تبریک این موفقیت به همکاران خود، اظهار داشت: فولاد خراسان با تمرکز بر تعالی منابع انسانی خود، در پی ارتقای نظام‌مند عملکرد شرکت در  بهره‌وری نیروی انسانی است.

کسری غفوری افزود: این شرکت جهت سنجش سطح بلوغ فرآیندهای جاری در حوزه منابع انسانی از چارچوبی استاندارد و نظام مند بهره برده است تا نقاط مورد تمرکز خود را شناسایی و با بسیج منابع حداکثر بهره وری را ایجاد نماید.

 

 معاون برنامه‌ریزی و فناوری شرکت نیز با بیان این که «مدل 34000»، نقشه راه فولاد خراسان برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی است، افزود: منابع انسانی سرمایه کلیدی شرکت  برای تحقق استراتژی‌های سازما‌ن‌اند.

شفیعیان افزود: شناسایی فرصت ها و تهدیدها، نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود که از رهگذر خودارزیابی و ارزیابی های انجام شده در دوره های گذشته جایزه تعالی سازمانی صورت گرفته، چراغ راه تدوین راهبردهای منابع انسانی همسو  با استراتژی های سازمان ما بوده است و پس از هدف گذاری، پروژه های بهبود متناسب با سطح بلوغ شرکت در این زمینه تعریف و جاری شده است.

 

 معاون منابع انسانی ‌‌و امور اجتماعی شرکت نیز خاطرنشان کرد:  فولاد خراسان سه هدف راهبردی «توسعه و تعمیق مدیریت مشارکتی» و «توسعه شایستگی رهبران» و «ارتقای رضایت کارکنان» را برای خود تعریف کرده است و با توجه به خروجی گزارش‌ها و بازخورد ارزیابی‌ها،  تمرکز خود را بر فرآیندهای توسعه شایستگی رهبران و ارتقای رضایت کارکنان از طریق آموزش و توسعه فردی و سازمانی، مانیتورینگ و کانون های ارزیابی و توسعه و  بهبود های صورت گرفته در خصوص نظام جبران خدمت قرار داده است.

 

 صبوریان، پروژه های:

- جاری سازی توسعه افقی کارکنان

-ایجاد کانون های ارزیابی شایستگی و توسعه

-بازنگری ساختار سازمانی و شرح مشاغل

-بازنگری سختی کار مشاغل

-رتبه‌بندی شغلی بر اساس مدل G20

و… را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های شرکت مجتمع فولاد خراسان برشمرد که به گفته‌ی او، پیشرفت های قابل قبول در این زمینه، نقش پررنگی در ارتقای سطح بلوغ فرآیندهای منابع انسانی این مجتمع داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید