229479

مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران آغاز بکار کرد

دنیای معدن: مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور مدیران عامل شرکت های تولید کننده فولاد کشور، کارشناسان و متخصصان صنعت فولاد کشور در هتل المپیک تهران آغاز شد.

 به گزارش دنیای معدن، این جشنواره توسط انجمن فولاد ایران در هتل المپیک تهران روزهای ۱۹  تا ۲۱ بهمن ماه سال‌جاری برگزار شد.

این مراسم همزمان با دهمین روز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور شرکت کنندگان آغاز بکار کرد.

همزمان با برگزاری این جشنواره، در نمایشگاه جامع ارائه فرصت های بومی سازی و حمایت از تولید داخلی صنعت فولاد کشور، ۱۱۴ شرکت فعال در عرصه صنایع فولاد سازی کشور آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید متخصصان و تولید کنندگان قراردادند.

درنخستین روز سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که با حضور محمدیاسر طیب نیا مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد از خدمات ۷ نفر از چهره های توسعه گرا صنعت فولاد در سال ۱۴۰۰ و ۲۰ تامین کننده  برتر زنجیره آهن و فولاد کشور با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

برگزاری میزگرد تخصصی نقش زیست بوم نوآوری در آینده صنعت فولاد و بررسی رویداد ریورس پیچ توسط شرکت فولاد مبارکه از مهم ترین برنامه های این جشنواره در هتل المپیک تهران بود. 

 همچنین تامین برق مورد نیاز شرکت های فولادی با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته برای تولید فولاد در کشور از مهم ترین میزگردهای تخصصی این جشنواره توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود.

همچنین بومی سازی صفحات مسی قالب ریخته گری، پوشش دهی به روش پاشش حرارتی بر روی صفحات مسی و بومی سازی نمونه گیری های اتوماتیک و تجهیزات آزمایشگاه گندله سازی توسط فولاد مبارکه، از دیگر میزگردهای تخصصی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در طی 3 روز گذشته در این جشنواره بود.

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت فولاد ایران به منظور حمایت از تولید داخلی برگزار شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید