229371

فولاد مبارکه سه تفاهم نامه برای تولید ورق، ساخت پمپ های پوسته زدا و ساخت بازوهای کوره قوسی منعقد کرد

دنیای معدن: در پایان مراسم افتتاحیه سومین جشنواره_و_نمایشگاه_ملی_فولاد_ایران ، شرکت فولاد مبارکه سه تفاهم‌نامه برای تولید ورق های فولادی، ساخت پمپ‌های پوسته زدا و ساخت بازوهای کوره قوسی با سه شرکت منعقد کرد.

 به گزارش دنیای معدن، اولین تفاهم‌نامه مربوط به تولید ورق‌های مخصوص محیط ترش و تبدیل آن به لوله ۳۲ و ۳۶ اینچ به منظور تامین لوله‌های مورد نیاز پروژه‌های نفت و گاز بین شرکت فولاد مبارکه، شرکت فولاد اکسین خوزستان ،شرکت لوله سازی اهواز و شرکت ملی نفت ایران به امضا رسید.

 این تفاهم نامه توسط محمدیاسر طیب‌نیا مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه و سه مدیر عامل شرکت‌های یاد شده به امضا رسید که با اجرای این تفاهم‌نامه، معادل ۳۰۰ میلیون یورو برای کشور صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت.

دومین تفاهم‌نامه نیز بین شرکت فولاد مبارکه و شرکت پترو انرژی هیراد به امضا رسید که با ساخت پمپ‌های پوسته زدا معادل ۱.۸ میلیون یورو برای کشور صرفه‌جویی ارزی به ارمغان خواهد آورد .

 همچنین سومین تفاهم‌نامه نیز بین شرکت فولاد مبارکه و شرکت پولاد تجهیز ایریسا برای ساخت بازوهای کوره قوس الکتریکی به امضا رسید که با امضای این تفاهم‌نامه ۱.۲ میلیون یورو برای کشور صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت.

 گفتنی است که همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور مدیران شرکت‌های فولادی، کارشناسان و متخصصان سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران روزهای ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید