227700

ورق گرم هند به پایین ترین سطح قیمتی رسید؛ افزایش قیمت پیش بینی می شود

دنیای معدن: کالانیش: منابع مختلف گفته اند که پس از کاهش های اخیر، کارخانه های هندی افزایش در قیمت های پیشنهادی ورق گرم را به دلیل افزایش فعالیت های معاملاتی از اواخر دسامبر تا قبل از تعطیلات سال نو چینی پیش بینی کرده اند.

به گزارش دنیای معدن، کارخانه های اصلی هند پیشنهاداتی را برای ورق گرم گرید SAE 1006 با ضخامت بالای 2 میلی متر با قیمت 720 تا 725 دلار در هر تن فوب هند نشان داده اند.

یک منبع ارشد در یک شرکت تجاری معتبر می گوید: پویایی بازار رو به بهبود است و ما شاهد افزایش خرید فولاد هستیم. قیمت ها در حال حاضر به پایین ترین سطح اخیر رسیده و ما شاهد کاهش بیشتر قیمت ها در آینده نزدیک نخواهیم بود. همچنین تا زمانی که خرید وجود داشته باشد حرکت قیمت ها تاثیری بر تجارت جهانی نخواهد داشت.

یکی از تجار داخلی هند گفته به دلیل بهبود قیمت مقاطع طویل فولادی، کارخانه ها قیمت پیشنهادی مقاطع تخت داخلی را اصلاح کرده اند.

حمل محموله ها از هند به ویتنام در بازار نقدی حدود 25 تا 30 دلار در هر تن شنیده می شود.انتظار می رود تقاضا در بازار آسیای جنوب شرقی بهبود یابد. یک تاجر ارشد فعال در ویتنام می گوید چین به تعطیلات زمستانی می رود بنابراین اکثر درخواست ها برای ورق گرم به هند ارسال می شود.

همچنین پس از دریافت مجوز درمورد مصرف ورق گرم از سوی مقامات اتحادیه اروپا، شنیده شده که چند کارخانه هندی این محصول را به اروپا پیشنهاد دادند.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید