226933

استان Odisha هند پروژه عظیم فولادسازی «نیپون آرسلورمیتال» بنام AMNS را تصویب کرد

دنیای معدن -کالانیش: دولت ایالتی ادیشا Odisha سرمایه گذاری 13 میلیارد دلاری شرکت فولاد نیپون آرسلورمیتال هند در یک کارخانه فولاد یکپارچه به ظرفیت 24 میلیون تن در سال در Kendrapara را تایید و تصویب کرد.

به گز ارش دنیای معدن، این کارخانه که بیش از 18.75 میلیون تن سیمان نیز در سال تولید خواهد کرد طی 7 سال فازهای آن تکمیل می شود و 16 هزار کارگر در آن مشغول به کار خواهند شد.

دفتر Naveen Patnaik صدراعظم ادیشا در یادداشتی اعلام کرد: AMNS هند همچنین یک شهرک صنعتی برای محصولات پایین دستی برای ترویج و ترفیع شرکت های خرد، کوچک و متوسط و حمایت از جایگزینی واردات ایجاد خواهد کرد.

شرکت AMNS هند همچنین قصد دارد ظرفیت تولید کارخانه فعلی Hariza را از 8.6 میلیون تن در سال به 15 میلیون تن در سال افزایش دهد.

آدیتیا میتال مدیر ارشد اجرایی آرسلورمیتال هفته گذشته در اظهارنظری گفت: ما باید به طور مداوم برای فعالیت های فولادسازی پایدار و مقرون به صرفه تلاش کنیم و پیشرفت واقعی در اینجا با آغاز فعالیت های معدنکاری در اودیشا بدست خواهد آمد.

همچنین با راه اندازی دومین کارخانه گندله سازی در Paradeep پیشرفت قابل توجه در پروژه رفع گلوگاه و موانع تولید در Hazira ایجاد خواهد شد.

مدیر ارشد اجرایی، بر ایجاد مجموعه ای از محصولات با ارزش افزوده برای بازده مالی قوی تر تاکید کرد و هدف آن این است که AMNS هند در توسعه پایدار پیشرو باشد.

آدیتا میتال همچنین گفت: «اختلالات قابل توجه و پیش بینی نشده 20 ماه گذشته نه این جاه طلبی را خدشه دار کرده است و نه مانع پیشرفت ما شده است. کسب‌وکار ما بسیار قوی است، تمرکز ما بر سلامت و ایمنی همچنان اولویت ماست.»جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید