226790

تولید کوره بلندهای چین در ژانویه افزایش می یابد

دنیای معدن: نظرسنجی اخیر موسسه Mysteel نشان می‌دهد که میانگین ضریب بهره برداری از ظرفیت کوره بلندهای چین احتمالاً با 2.62 درصد افزایش به بیش از 74 درصد در ژانویه می رسد.

به گزارش دنیای معدن، اگرچه این پیش‌بینی 15 درصد کمتر از ژانویه 2021 است، اما نشانه مثبتی برای بخش فولاد چین است که در ماه های اخیر تحت محدودیت های سنگین و سودآوری پایین قرار گرفته است.

در حالی که بسیاری از کارخانه های فولاد به دلیل محدودیت ها در شمال چین در ژانویه تحت تعمیر و نگهداری هستند، محدودیت ها در جنوب چین نسبتاً محدود می باشد.

اگرچه محدودیت‌ها در هبی و شرق چین اعمال خواهد شد که تا ژانویه ادامه خواهد داشت، سایر بخش‌های شمال و همچنین مرکزی چین تولید را در این مدت از سر خواهند گرفت.

بررسی اخیر Mysteel نشان می دهد که 10 کوره بلند در 5 کارخانه فولاد در ژانویه تحت تعمیر و نگهداری قرار خواهند گرفت که بر 10 هزار و 550 متر مکعب ظرفیت تولید و 30 هزار تن تولید روزانه فلز داغ تأثیر می گذارد.

با این حال، 24 کوره بلند قرار است در این مدت فعالیت خود را از سر بگیرند، که بر تولید حدود 75.2 هزار تن در روز کمک می کند و کاهش تولید واحدهایی که در ماه آینده تحت تعمیر و نگهداری هستند را جبران می نماید.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید