226766

مدیرعامل گل‌گهر در بازدید از شرکت توسعه آهن و فولاد:

شتاب شرکت توسعه در مسیر پیشرفت؛ امیدوار کننده است

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و هیئت همراه از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و طرح‌های دردست‌اقدام این شرکت بازدید کرد.

به‌گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه آهن و گل‌گهر، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر با حضور در شرکت توسعه آهن و فولاد در نشست مدیران این شرکت حضور پیدا کرد. در این جلسه رویکردها و اهداف گوناگون شرکت توسعه آهن و فولاد و گزارشی از عملکردهای انجام‌شده به اطلاع مدیرعامل شرکت گل‌گهر رسانده شد و پیرامون اهداف و برنامه‌های آینده این شرکت نیز بحث و تبادل نظر شد.

1

مدیرعامل شرکت گل‌گهر فعالیت‌های روبه‌رشد شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر را رضایت‌بخش خواند و گفت: خوشبختانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با مدیریت مهندس محیاپور مسیر خوبی را برای توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف انتخاب کرده و با شتاب امیدوارکننده‌ای در این مسیر قرار گرفته‌است.

وی افزود:امیدواریم همانگونه که تاکنون عملکرد خوبی از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر شاهد بوده‌ایم،ازاین‌پس نیز با حمایت و همراهی شرکت گل گهر و همچنین جدیت و استفاده از توان پرسنل این مجموعه؛ شاهد پیشرفت‌های روزافزون شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر باشیم.

محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر نیز با تشکر از حمایت های همیشگی مهندس عتیقی با اشاره به رویکرد آینده‌نگر این شرکت گفت:پروژه های بلندمدت شرکت همواره یکی از اساسی‌ترین برنامه‌هایی بوده که به آن پرداخته‌ایم و تحقق صددرصدی این برنامه ها یکی از اقداماتی است که در اولویت‌های اصلی پرسنل و مجموعه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر قرار دارد.

3

وی افزود: هم‌افزایی و همدلی مدیران این دو شرکت عوامل اصلی هستند که همواره توانسته به این شرکت برای تحقق اهداف خود و تکمیل پروژه‌های دردست‌اقدام کمک نماید.

 

4

 

دیدگاهتان را بنویسید