226500

در بازدید دکتر معروفخانی و‌‌ مهندس مهری نژاد عضو‌هیات مدیره فولاد هرمزگان از خط تولید عنوان‌شد :

کسب دو‌ رکورد کاهش مصرف نسوز در پاتیل و‌ تاندیش

دنیای معدن: مهندس مهری نژاد عضو‌ هیات‌ مدیره و‌ دکتر معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان عصر جمعه از خط تولید بازدید کردند ‌. در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از ‌وضعیت تولید گفت : در سال پشتیبانی تولید و مانع زدایی ها پرسنل زحمتکش فولاد هرمزگان دو رکورد مصرف نسوز در پاتیل و تاندیش کسب کرده اند که رکورد قبلی پاتیل مربوط به شهریور 99 به مصرف 1.6 کیلوگرم مصرف نسوز بر تن مذاب بود که در مهر ماه 1400 به مصرف 1.4 کیلوگرم مصرف نسوز بر تن مذاب دست یافته و در تاندیش نیز رکورد قبلی مربوط به فروردین 99 به مصرف 1.9 کیلوگرم مصرف نسوز بر تن مذاب در مهر ماه 1400 به مصرف 1.7 کیلوگرم مصرف نسوز بر تن مذاب نائل گشتیم.

به گزارش دنیای معدن، دکتر معروفخانی خاطرنشان کرد :  با عنایت  پروردگار متعال هم اکنون  در زمینه کاهش نرخ مصارف نسوز پاتیل  در ایران مقام اول را داریم  و باتوجه به رکوردزنی های مهرماه  ودرصورت تثبیت این روند سالیانه 120میلیارد ریال کاهش هزینه خرید مواد نسوز خواهیم داشت،

وی اجرای پروژه های افزایش ظرفیت پاتیل با اصلاح پروفایل نسوز و پایش  و بهبود مستمر  را در کسب این رکورد بسیار موثر‌دانست .

دکتر معروفخانی با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در کسب رکوردهای اخیر تاکید کرد : با تلاش و‌ همدلی و کار تیمی و اعتماد به نیروهای متخصص میتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم  و توان و‌تخصص کارشناسان فولاد هرمزگان قابل تقدیر است .

وی تصریح کرد  عملکرد شرکت فولاد هرمزگان و‌ موقعیت استراتژیک آن باعث گردیده تا نگاه توسعه در‌این صنعت به سمت استان هرمزگان باشد .

مهندس مهری نژاد عضو هیات مدیره فولاد هرمزگان ضمن تقدیر از کارکنان شرکت فولاد هرمزگان گفت :  ما نیاز به حرکت جهادی در تولید و‌حمایت از تولید و‌ توسعه داریم که این موضوع در  فولاد هرمزگان توسط دکتر معروفخانی به نحو‌ مطلوبی پیگیری و‌انجام شده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید