225810

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه ایران‌متافو:

نمی‌توان نقش فولاد مبارکه در تصمیم‌گیری‌ برای تنظیم شیوه‌نامه یا ارائه روش‌های تولید و توزیع محصولات را نادیده گرفت

دنیای معدن: معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران‌متافو گفت: نقش صنایعی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان که جزو صنایع مادر کشور محسوب می‌شوند را نمی‌توان در تصمیم‌گیری‌های نهایی برای تنظیم شیوه‌نامه یا ارائه روش‌های تولید، توزیع صحیح محصولات یا صادرات و مواردی از این دست نادیده گرفت.

به گزارش دنیای معدن، سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور امروز(15 آذرماه) ضمن بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگویی با بیان این که در زمینه توزیع محصولات ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد، اظهار کرد: نقش صنایعی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان که جزو صنایع مادر کشور محسوب می‌شوند را نمی‌توان در تصمیم‌گیری‌های نهایی برای تنظیم شیوه‌نامه یا ارائه روش‌های تولید، توزیع صحیح محصولات یا صادرات و مواردی از این دست نادیده گرفت.

وی افزود: امید می‌رود تجربیات بزرگی که در فولاد مبارکه به عنوان یکی از کشتی‌های بزرگ صنعت کشور وجود دارد، در جهت توسعه محصولات بیشتر و اشتغال‌زایی استفاده شوند؛ همچنین انتظار می‌رود برای تأمین آب مورد نیاز صنایع نیز تدابیری اندیشیده شود.

معاون دادستان کل کشور با بیان این که نمی‌توان نقش فولادمبارکه در اقتصاد کشور را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: این صنعت جزو افتخارات کشور محسوب شده که امیدواریم مشکل محدودیت‌های انرژی برطرف شود و محصولات با کیفیت همچنان به تولید برسند.

وی اذعان داشت: امیدوارم بتوانیم قیمت محصولاتی که بر زندگی مردم تأثیر مستقیم دارد را کنترل کنیم چراکه قیمت واقعی محصولات باید مشخص شوند.

عمرانی تصریح کرد: انتطار ما از بزرگان صنعت فولاد همچون فولاد مبارکه این است که در این زمینه مشارکت کنند تا دست دلالان کوتاه و امضاهای طلایی حذف شوند؛ همچنین محصول با قیمت ارزان‌تری محصولات نهایی به دست مردم برسد.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت مشورت با بخش خصوصی برای تصمیم‌گیری جهت کنترل بازار ابرازداشت: نمی‌توان در پشت درب‌های بسته برای صنایع تصمیم‌گیری کرد چرا که در گذشته تجربه این موضوع وجود داشته که تنظیم شیوه‌نامه‌ها بدون گرفتن نظرات بخش خصوصی و فعالان حوزه صنعت به خوبی اجرا نشده است.ایراسین

 

دیدگاهتان را بنویسید