225789

در شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌ عمومی؛

از مدیر روابط‌عمومی فولاد خوزستان تقدیر شد

دنیای معدن: در شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌ عمومی، روابط‌ عمومی فولاد خوزستان در چهار بخش رتبه اول را کسب کرد و از مدیر این واحد تقدیر شد.

به گزارش دنیای معدن، شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌ عمومی، ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌ عمومی ایران، مهدی باقریان عضو انجمن روابط‌ عمومی ایران، سید‌شهاب سید‌محسنی رییس انجمن متخصصان روابط‌ عمومی و مدیران و کارشناسان برتر روابط‌عمومی کشور در سالن همایش‌ سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه اصلی روابط‌ عمومی را روشنگری و رفع ابهامات دانست و افزود: در دنیایی که سرعت انتشار اطلاعات باعث شده، اخبار واقعی و غیر واقعی همزمان و از مسیرهای مختلف به دست مخاطب برسد، تمیز دادن اخبار صحیح بر عهده روابط‌ عمومی است. یکی از اولویت روابط‌عمومی ارتقا سواد رسانه‌ای سازمان متبوع، به ویژه مدیران است.

photo_2021-12-06_17-17-46

 

مهدی‌پور در ادامه گفت: جریان شناسی و آگهی بخشی به درون و برون سازمان است‌ و تاثیر گذاری بر حوزه افکار عمومی از دیگر کارکردهای حوزه روابط‌ عمومی است. سرعت انتشار اخبار از چند ساعت به چند لحظه کاهش پیدا کرده است و متناسب با آن باید پاسخگویی از سوی روابط‌ عمومی‌ها سرعت بگیرد. پژوهش و افکارسنجی به همراه مطالعات محیطی را در دستور کار روابط‌ عمومی قرار دهید.

photo_2021-12-06_17-17-42

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان جشنواره، با انتخاب داوران انجمن متخصصان روابط‌عمومی کشور، شرکت فولاد خوزستان در حوزه‌های: مستندسازی (کتاب نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی)، بروشور، تبلیغات در نشریه و سرمقاله مقام اول را از آن خود‌ کرد‌ و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌ عمومی فولاد خوزستان اهدا شد و در بخش کارشناسان برتر روابط‌ عمومی کشور نیز از عارف عبادی و ابراهیم متین‌سیرت کارشناسان روابط عمومی تقدیر شد.

 

photo_2021-12-06_17-17-39

 

دیدگاهتان را بنویسید