225740

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه ایران‌متافو خبر داد:

فراخوان بزرگ پیمانکاران و تأمین‌کنندگان شرکت فولاد مبارکه

دنیای معدن: مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه از فراخوان بزرگ پیمانکاران و تأمین‌کنندگان این شرکت با هدف ایجاد فرصت‌های برابر و عادلانه خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه به منظور شناسایی و تکمیل بانک اطلاعاتی پیمانکاران و تأمین‌کنندگان توانمند خود اقدام به برگزاری فراخوان عمومی در زمینه فعالیت‌های خدماتی نموده است.

وی افزود: به همین منظور از کلیه پیمانکاران و تأمین‌کنندگان توانمند در معیارهای نیروی انسانی، بازرگانی، مالی و فنی دعوت به عمل می‌آید تا از ۱۵ آذرماه لغایت ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ نسبت به شرکت در این فراخوان اقدام و پرسشنامه خوداظهاری را در سامانه SRM شرکت فولاد مبارکه به نشانی SRM.MSC.IR ثبت و تکمیل نمایند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که پیمانکاران متقاضی باید اطلاعات خود را در بخش اطلاعات عمومی پرسشنامه مربوطه بارگذاری کنند، اذعان داشت: اصلی‌ترین هدف از برگزاری این فراخوان ایجاد فرصت برابر و عادلانه‌ برای پیمانکارانی است که قرار است با فولاد مبارکه همکاری داشته تا رقابت بهتری میان آنان شکل گرفته و قیمت‌ خدمات‌شان نیز به قیمت اصلی نزدیک‌تر شود.

نباتی‌نژاد ادامه داد: با توجه به این که با برگزاری چنین فراخوان بزرگی، شرکت‌های بیشتری حضور پیدا خواهند کرد، سلامت برگزاری مناقصه‌ها نیز بیش از گذشته تضمین خواهد شد که در طبقه‌بندی و ایجاد توازن توانایی‌های فنی و حرفه ای پیمانکاران نیز مؤثر است.

وی با بیان این که این فراخوان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که تمامی تأمین‌کنندگان کشور را شناسایی می‌کند، تصریح کرد: با انجام این فراخوان طبیعتاً پروژه‌های فولاد مبارکه به سمت پیمانکاران سوق پیدا خواهد کرد و در این صورت، مشکل برخی از بنگاه‌های کوچک که ظرفیت کاری خود را کاهش داده و یا به دلیل نداشتن کار، تعطیل و یا نیمه‌تعطیل شده‌اند، برطرف خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه عنوان داشت: از طرف دیگر، به دلیل این که این فراخوان به صورت گسترده‌ای برگزار می‌شود، می‌تواند به الگوی مناسبی برای شناسایی پیمانکاران در دیگر صنایع بزرگ کشور به خصوص شرکت‌های بزرگ نفتی و معدنی تبدیل شود.

وی با اشاره به تأثیر این فراخوان در اشتغال‌زایی و افزایش کار شرکت‌ها و پیمانکاران تأکید کرد: قطعاً شرایط تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی و کارکنان آنان با اجرای این فراخوان بهبود پیدا کرده و خون تازه‌ای در رگ‌های شرکت‌های توانمند تزریق خواهد شد.

26994

 

نباتی‌نژاد با بیان این که یکی از اهداف برگزاری این فراخوان، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخل کشور است، گفت: فولاد مبارکه در نظر دارد تا برای تأمین کالاهای استراتژیک و خدمات خاص مورد نیاز خود، از ظرفیت مجموعه‌های داخل کشور بهره‌مند شود.

وی در پایان اضافه کرد: با فراهم شدن چنین شرایطی، شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و پیمانکاران نیز در راستای این رقابت سعی در ارتقای کیفیت خدمات در بازار کسب و کار داشته و در بازار کسب و کار، نقدینگی بیشتری را ایجاد خواهند کرد که به دنبال آن توانمندی‌های خود را نیز افزایش می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید