225691

بازدید معاون وزیر صمت از غرفه فولاد مبارکه

دنیای معدن- صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی متافو با حضور در غرفه شرکت فولاد مبارکه با مدیران این شرکت گفت‌وگو کرد.

به گزارش دنیای معدن، صادقی نیارکی در این بازدید با بیان اینکه حدود 350 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، اظهار داشت: نمایشگاه متافو یکی از نمایشگاه‌های مثمرثمر در زنجیره فولاد است که با حضور شرکت‌های بزرگ و متوسط در این نمایشگاه می‌توانند آمادگی خود را برای تامین نیاز داخل اعلام کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسیر پرفروغ صنعت فولاد مثل گذشته ادامه پیدا کند تا علاوه بر تامین نیاز داخل، از مسیر توسعه صادرات غیرنفتی به منابع ارزی مورد نیاز کشور کمک کند.

معاون امور صنایع وزارت صمت شرکت فولاد مبارکه را جزو افتخارات صنعت کشور دانست و گفت: شرکت فولاد مبارکه در حوزه تولید ورق جزو افتخارات کشور محسوب می‌شود و بخش عمده‌ای از نیازهای صنایع پایین دستی از جمله تولیدکنندگان خودروساز، ماشین سازان، لوازم خانگی، تجهیزات و صنایع تکمیلی و بسته‌بندی را تامین می‌کند.

نیارکی شرکت فولاد مبارکه را یک شرکت مهم در کشور دانست و عنوان کرد: صنعت فولاد از گذشته تا به امروز مورد حمایت دولت بوده است. اگر 15 سال پیش ایران یک کشور واردکننده بوده امروز صادرکننده فولاد شده است و بخشی از منابع ارزی کشور از صادرات فولاد تامین می‌شود.

این گزارش می‌افزاید هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متافو 14 تا 17 آذر ماه از ساعت 10 صبح الی 18 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید