224383

در کنفرانس بین‌المللی Planex۲۰۲۱ در کیش مطرح کرد

عمر اقتصادی ساختمان ها در تهران و کلانشهرها ۳۰ سال است

دنیای معدن/محبوبه ناطق- کنفرانس بین‌المللی Planex2021 با موضوع " بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

در این کنفرانس منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با استقبال از برگزاری کنفرانسی با موضوع تحلیل بازار سنگ اهن و فولاد گفت: سالها است چشم‌انتظار برگزاری چنین همایش‌هایی بودیم و استقبال و اعتماد مهمانان خارجی به برگزاری کنفرانس‌های تحلیلی در ایران نشان از نیاز جدی کشور به چنین اقداماتی دارد.

وی با انتخاب موضوع تولید ثروت در صنعت فولاد و مواد اولیه در سخنرانی خود، افزود: صنعت فولاد همواره بر طیف وسیعی از زندگی مردم تاثیرگذار است، از میزان تاثیر تولید و مصرف فولاد بر زندگی مردم تا ایجاد اشتغال، رفاه و بهداشت برای استان‌هایی که تولیدکننده فولاد هستند.

وی تشریح کرد: به ازای هر دو فرصت شغلی در فولاد، ۱۳ اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

یزدی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: عمر ساختمان‌ها در تهران و کلان‌شهرها ۳۰ سال و یک دهم عمر ساختمان در اروپا است که سرمایه‌گداری مردم در این بخش را عیراقتصادی می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ محیط زیست توسط صنعت فولاد گفت: با مدیریت بهتر منابع خدادادی اثرات ملموس و غیرملموس تولید فولاد بر محیط زیست را باید کاهش بدهیم.

گفتنی است، کنفرانس بین المللی پلنکس 2021 با حضور تعداد کثیری از مدیران ارشد دولتی، فعالان و اساتید برجسته ایرانی و بین‌المللی، 25 و 26 آبان 1400 در حال برگزاری است.

 

DSC06237

 

دیدگاهتان را بنویسید