224108

دیدار مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با خانواده شهید دهقان پور

دنیای معدن: محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با حضور در منزل شهید دهقان پور با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

به گزارش دنیای معدن، محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با حضور در منزل شهید دهقان پور با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این دیدار با تاکید بر لزوم پیگیری وضعیت خانواده های معزز شهدا, جانبازان, ایثارگران و متعلقین آنها توسط همه مسئولین اظهار داشت : ان شاالله که خداوند توفیق دهد تا با اقداماتی موثر شرمنده شهدا نشویم و فرصتی به ما بدهد تا خدمتگذاران این عزیزان باشیم.

وی افزود: هر آنچه امروز فرصت خدمت برای مدیران و مسوولین فراهم هست مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران است و بر همین اساس ما خود را مکلف میدانیم که در حد توان و بضاعت مان با پیگیری وضعیت خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و نیروهای مسلح قدردان از خودگذشتگی ها و فداکاری های آنان باشیم.

همسر و فرزندان شهید دهقان پور از برگزاری این دیدار و توجه به وضعیت و معیشت خانواده های شهدا اظهار خرسندی نموده و برای مدیرعامل شرکت دعای خیر کردند .

لازم به ذکر است شهید محمود دهقان پور در تاریخ ۱۳۶۶/۲/۷ در منطقه آزاد شده در کربلای ۱۰، در کوههای اطراف شهر سلیمانیه عراق، در بمباران گردان کمیل به درجه رفیع شهادت نائل شد و برادر دیگرش عباس دهقان پور هنگام فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیده بود .

آقایان قطبی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز, نگهداری معاون توسعه منابع انسانی و زارعی مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر نی ریز, در این دیدار مدیرعامل این مجتمع را همراهی کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید