223400

رییس کمیته عالی منابع انسانی:

بخش ارتقای افقی طرح طبقه بندی مشاغل فولاد خوزستان زودتر اجرایی می شود

دنیای معدن: صبح امروز دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: با موافقت مدیرعامل محترم، بخشی از طرح طبقه بندی مشاغل، که موسوم به ارتقای افقی است، زودتر از کلیت طرح مذکور، مورد بررسی و کارشناسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش دنیای معدن، رییس کمیته عالی منابع انسانی علت این تصمیم را محدود بودن باکس های کارشناسی، کاردانی و سایر رده های سازمانی و زیادبودن متقاضیان، دانست و گفت: متاسفانه به دلیل سهم خواهی های ناموجه مجموعه های بیرونی، آزمون جذب که می توانست به ارتقای حداقل تعدادی از همکاران منتهی شود، فعلا به تاخیر افتاده و احساس شد که لازم است از طریق تسریع در اجرای این طرح (که بیش از ١١ ماه روی آن کار شده است)، به بخشی از نیازهای پاسخ داده نشده چندین ساله همکاران فهیم و قدرشناس، تا حدی پاسخ داده شود. نیازهایی که اگر در سال های گذشته اندک، اندک پاسخ داده می شد و تصمیمات لازم، به هنگام اتخاذ می شد؛ امروز ما با این حجم از نیاز های متراکم شده مواجه نبودیم.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی افزود: با اینکه ماه ها است که روی این طرح از طریق خرد جمعی کار شده است؛ ولی اخذ نظر مشاور، تایید کمیته عالی منابع انسانی و نهایتا تایید مدیرعامل و هیات مدیره محترم و ابلاغ آن مراحلی است که باید با دقت و سرعت طی شوند.

مخبر دزفولی در پایان افزود بدیهی است در این طرح هم مانند سایر شقوق ارتقاء، دارا بودن شرایط احراز مانند: مهارت، تجربه، مدرک تحصیلی، وضعیت ارزیابی فرد در معیارهای توسعه ای نظیر آموزش، نظام پیشنهادات، مدیریت عملکرد، رده شغلی فعلی، رضایت مافوق سازمانی و نداشتن پرونده انضباطی  لحاظ و جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید