223300

ذوب آهن اصفهان در مسیر توسعه و بالندگی صنعت

تولیدی جدید از تیرآهن در سبد محصولات مادر صنعت فولاد

دنیای معدن: تیرآهن نیم پهن سبک سایز ۲۰۰ میلی متر با طول ۱۲ متر در مادر صنعت فولاد ایران تولید شد.

به گزارش دنیای معدن، سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان، این محصول جدید را ردیف محصولات صادراتی ذوب آهن با ارزش بالا معرفی کرد و گفت: با همت بلند گروه کارشناسی، فنی، خدماتی، تولیدی، طراحی و تراش غلتک، تیرآهن بال نیم پهن سبک این محصول جدید براساس استاندارد ملی در این شرکت طراحی وتولید شد.

علیرضا محرابی افزود: وزن یک شاخه ۱۲ متری تیرآهن به میزان ۲۲۴ کیلوگرم است که در تولیداین محصول جدید وزن آن به ۲۰۶ کیلوگرم افزایش یافته که در نهایت صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف فلز برای استفاده در صنعت ساختمان مهمترین ویژگی شاخص آن به شمار می‌رود.

وی گفت: سابقه تولید تیرآهن در ذوب آهن اصفهان به سال ۱۳۵۲ می‌رسد و در سال‌های مختلف تولیدات انواع جدیدی از این محصول به همت تلاشگران مدیریت مهندسی نورد و دیگر بخش‌های کارخانه محقق شده است.

سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد شرکت ذوب آهن سبک سازی در صنعت ساختمان و حفظ استحکام را از مزایای این محصول جدید برشمرد و گفت: حدود ۲۰ نوع محصول تیرآهن نیم بال پهن و بال پهن در ردیف استاندارد‌های لازم در این شرکت تولید می‌شود.

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.صدا و سیما

 

دیدگاهتان را بنویسید