222966

صباغیان بافقی: احداث کارخانجات گندله سازی و فولاد در بهاباد و بافق اشتغال برای 2هزار نفر

صباغیان بافقی: احداث کارخانجات گندله سازی و فولاد در شهرستان های مهریز، بهاباد و بافق منجر به اشتغال برای 2هزار نفر می شود.

به گزارش دنیای معدن، محمدرضا صباغیان بافقی نیز در تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در جریان بازدید نظارتی که طی مدت اخیر در حوزه انتخابیه خود داشته است، با اشاره به اقدامات حوزه راه، گفت: قرار داد پروژه راه بهاباد-نایبند بسته شد و پیمانکار کار خود را آغاز کرده است، همچنین فاز اول باند دوم راه بافق-بهاباد انجام شده و فازهای بعدی نیز زیرسازی شده است؛ راه چادرملو-بهاباد نیز در حال دوبانده سازی است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شهرستان بافق، باند دوم راه بافق-یزد تکمیل و راه بافق-کرمان-نوق و راه بافق-ساقند نیز آسفالت شد همچنین دوبانده سازی راه مهریز-مروست در دست اقدام است و باند دوم راه مروست-فلاورجان در حال زیرسازی بوده و در کنار آن راه های روستایی نیز در حال بهسازی هستند.

وی در ادامه بهاباد را جزء 31 شهرستان های محروم کشور دانست و افزود: در حوزه بهداشتی و درمانی مجوز احداث بیمارستان 98 تختخوابی، احداث خانه پزشک و سی تی اسکن انجام شد؛ بیمارستان 98 تختخوابی بافق نیز بیش از 90 درصد پیشرفت داشته و 4 خانه پزشک در بافق ایجاد شد و برای شهرستان ها نیز آمبولانس تهیه کردیم.

صباغیان بافقی اضافه کرد: بیمارستان مهریز به 160 تختخوابی توسعه یافت، ساختمان دیالیز و آزمایشگاه مرکزی با اعتباراتی بیش از 40 میلیارد تومان با همکاری خیرین و دولت انجام شد. بیمارستان 64 تختخوابی با همکاری خیرین و بخش خصوصی در مروست، مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی خاتم و مجوز تأسیس بیمارستانی در خاتم اخذ شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در بهاباد عنوان کرد: احداث کارخانه گندله سازی مربوط به چرخه فولاد کشور در حال انجام شد و کارخانه کنستانتره کلنگ زنی شده است که حدود 600 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد. کارخانه گندله بافق به بهره برداری رسید و کارخانه فولاد پیشرفت 97 درصدی داشته و کارخانه فرآوری خرما نیز به بهره برداری رسیده است که تمام اینها برای هزار نفر می توانند ایجاد اشتغال کنند.

وی ادامه داد: کارخانه فولاد مهریز و چند کارخانه دیگر در حال احداث است و مجوز کلنگ زنی کارخانه پالایشگاه در خاتم اخذ شده و کارخانه کاشی سازی ایجاد خواهد شد که همه اینها با همکاری بخش خصوصی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید