222467

مدیر کیفیت فراگیر شرکت :

تولید محصولات با کیفیت مورد نیاز بازار از اولویت های ذوب آهن اصفهان است

دنیای معدن: کیفیت محصولات یکی از اولویت های شرکت های بزرگ به منظور جلب رضایت مندی مشتری است ، در واقع محصولات فولادی به سبب استفاده در حمل و نقل عمومی و مصارف ساختمانی ، باید دارای استاندارد و کیفیت عالی باشند زیرا به امنیت مردم گره خورده است . محصولات ذوب آهن اصفهان از دیرباز به لحاظ کیفیت ، از شهرت ویژه ای برخوردار است و این شرکت در رعایت استانداردهای مربوطه و همچنین تدوین استانداردهای ملی در حوزه صنعت فولاد از شهرت ویژه ای برخوردار است .

به گزارش دنیای معدن، به مناسبت ۲۲  مهرماه روز جهانی استاندارد با حسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر این مجتمع عظیم صنعتی گفتگو نمودیم که در ادامه می خوانید :

دیباجی به محصولات جدید ذوب آهن اصفهان از قبیل ریل مترو ، ریل سوزن ، میلگرد  TH۳۶ و آرک معدن V۲۱ اشاره کرد و گفت : تولید محصولات جدید با کیفیت یکی از رویکردهای جدید ذوب آهن اصفهان به منظور رفع نیازهای کشور ، کسب بازارهای بیشتر و صادرات  است و همواره مورد تاکید مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت قرار دارد .

 وی افزود :  میلگرد آلیاژی با کروم بالا و قطر ۳۰ میلی متر و ۵۰ میلی متر از دیگر محصولات جدید ذوب آهن اصفهان است که دارای استانداردهای بین المللی و کیفیت بالا می باشد .

مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان به هدف اصلی این شرکت که تولید محصولات با کیفیت و برخوردار از استانداردهای بین المللی است اشاره کرد و گفت : تمام محصولات ذوب آهن اصفهان دارای استانداردهای روز جهانی می باشد ، داشتن گواهینامه های مختلف مانند ISO ۴۵۰۰۱ ،ISO ۹۰۰۱ ، ISO ۱۰۰۰۲ ، ISO ۱۰۰۰۴ ، ISO ۱۴۰۰۱  مبین این امر است که کیفیت یکی از الزامات مهم در تولید محصولات این شرکت می باشد .

وی درصد بالای رضایت مندی مشتری را بیانگر کیفیت محصولات ذوب آهن دانست که در کلاس جهانی است و خاطر نشان ساخت : تولید محصولات به نحوی در ذوب آهن اصفهان انجام می شود که مدیریت کیفیت مد نظر قرار دارد و محصول خروجی از ذوب آهن همیشه چندین سطح بالاتر از استانداردها قرار دارد و این مهم باعث محبوبیت محصولات ذوب آهن بین مشتریان است .

دیباجی گفت : متخصصین ذوب آهن اصفهان به این توانایی دست یافتند که ریل که دارای آلیاژ خاص و یک محصول استراتژیک است را در انواع مختلف آن به راحتی تولید کنند و به جرات می توان گفت ریل تولیدی ذوب آهن در سطح استانداردهای اروپایی می باشد .

وی به تاکید مدیر عامل شرکت بر توسعه محصولات اشاره کرد و یاد آور شد : ورق سازه های فولادی در ابعاد و سطوح مختلف، محصول جدید ذوب آهن به منظور رفع نیازهای مشتریان در داخل و خارج کشور است .

مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان با توجه به داشتن متخصصین توانمند در بخش کنترل کیفیت می تواند محصولاتی تولید کند که دارای استانداردهای بین المللی است و  همواره بازرسین کیفیت این امر را تایید می کنند .

 وی افزود : آزمایشگاه ذوب آهن اصفهان یکی از نقاط قوت این شرکت در تولید محصولات با کیفیت است زیرا با داشتن کادری مجرب همواره بر تولید نظارت دارد تا برند ذوب آهن را ارتقا دهد و از نظر کیفی بهبود بخشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید