222186

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار:

عملیات اجرایی برق رسانی به ۴ واحد تولیدی به منظور تکمیل طرح زنجیره فولاد به اتمام رسید

دنیای معدن: هادی محمد مرادیان از اتمام عملیات اجرایی برقرسانی به ۴ واحد تولید کنسانتره ، گندله سازی و آهن اسفنجی مستقر در این شهرستان به منظور تسریع در اجرای طرح زنجیره فولاد کردستان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن؛ هادی محمد مرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و به منظور تسریع در اجرای پروژه عظیم و مهم زنجیره فولاد کردستان تأمین برق واحدهای تولید کنسانتره ، گندله سازی و آهن اسفنجی به توزیع برق بیجارمحول و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای تأمین برق این واحدهای تولیدی طرح توسعه و احداث ۱۵۵۰ مترشبکه فشار متوسط هوایی ۲ مداره انجام شده است افزود: با احداث شبکه فشار متوسط داخلی در راستای تغذیه برق واحدهای مذکور ، ۴ دستگاه mof نیز نصب و راه اندازی گردید.

محمد مرادیان در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این برق رسانی به مجموعه معادن شرکت زرین معدن قره کند به منظور استخراج و تولید سنگ آهن انجام شده بود اظهار داشت: با تأمین شبکه پایدار برق رسانی در مجموعه معادن استخراج سنگ آهن و واحدهای تولید کنسانتره ، گندله سازی و آهن اسفنجی درآینده نزدیک شاهد تسریع در اجرای پروژه مهم زنجیره فولاد کردستان خواهیم بود.

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار عنوان کرد: ایجاد کارخانه های آهن اسفنجی با ظرفیت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تُن در سال و در کنار آن ایجاد کارخانه گندله سازی و کنسانتره می تواند بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت بیکار و تحصیل کرده بیجاری را صاحب شغل و درآمد مستقیم کند

 

دیدگاهتان را بنویسید