221860

پیکر شهید مدافع حرم بعد از ۵ سال به آغوش خانواده بازگشت

تشییع شهید مدافع حرم سید ظاهر هاشمی در ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن -پیکر پاک شهید تازه تفحص شده، سید ظاهر هاشمی از مدافعان حرم تیپ فاطمیون ۱۴ مهر ماه مصادف با ۲۹ صفر و در آستانه سالروز شهادت ثامن الائمه حضرت امام رضا (ع) با حزن و اندوه کارکنان ذوب آهن اصفهان در مسیر کوره بلند تا یادمان شهدای گمنام این شرکت تشییع شد.

به گزارش دنیای معدن، در این مراسم معنوی و با شکوه که با سینه زنی، مرثیه خوانی و مارش نظامی و نواختن دمام همراه بود، تشییع کنندگان با حضور در یادمان شهدای گمنام ضمن بیعت با شهدا به قرائت فراز هایی از دعای زیارت عاشورا پرداختند.

این شهید گرانقدر متولد ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۶۹ و ساکن قهنویه مبارکه بود. وی در دوران کودکی پدر و مادر خود را از دست داده و به همراه دو خواهر و دو برادر خود زندگی می کرد. شهید هاشمی با پیوستن به تیپ فاطمیون در دو نوبت  و به مدت ۴۴۱ روز در جبهه های جنگ سوریه به مبارزه با داعش و دشمنان اهل بیت (ع) پرداخته و سرانجام در تاریخ ۲۸ تیر ماه ۹۵ در منطقه خان طومان به شهادت رسید. جنازه پاک وی سرانجام بعد از بیش از ۵ سال تفحص شد و بعد از تشییع با شکوه در میان کارکنان ذوب آهن اصفهان برای تشییع و دفن به قهنویه مبارکه منتقل و در آن جا به خاک سپرده شد .  

روابط عمومی شرکت با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام، یاد و راه این عزیز را گرامی می دارد. راهش پر رهرو باد.

 

دیدگاهتان را بنویسید