221778

برنامه‌های فرهنگی فولاد هرمزگان ضرورتی مهم برای مجامع صنعتی است

دنیای معدن -مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان ضمن بازدید از کارخانه فولاد هرمزگان در جلسه تجلیل از کارکنان این مجموعه توسعه فعالیت های فرهنگی را ضرورتی فراگیر برای توسعه همه جانبه دانست.

به گزارش دنیای معدن، احمد لیگی مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در معیت دکتر ابراهیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در راس هیاتی از مجموعه فولاد هرمزگان بازدید و با مدیران و معاونین این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: زیبایی جنگ هشت ساله تحمیلی که این روزها بنام هفته دفاع مقدس نام گرفته این بود که همه مردم از اقشار و سلایق مختلف برای حفظ کشور عزیزمان ایران تلاش کردند و این میراث گرانبها اکنون به ما رسیده است.

 احمد لیگی با اشاره به صورت فعالیت های فرهنگی در محیط کار افزود: عملکرد فرهنگی می تواند با بازدهی نیروی انسانی در فعالیت کارخانجات و شرکت ها رابطه مستقیم داشته باشد و این مهم با ترویج امور فرهنگی در محیط های صنعتی امکان پذیر خواهد بود.

وی از مدیران و کارکنان موفق این مجموعه تشکر کرد که توانسته اند در کنار تولید از فعالیت های فرهنگی غافل نباشند همچنین با تلاش فراوان به مجموعه ای تبدیل شوند که توانسته رضایت کامل مسئولان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان را در بحث فعالیت های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی بدست آورند.

در این بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده شرکت فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و‌اقدامات فرهنگی گفت : شرکت فولاد هرمزگان از مجموعه های پیشرو در امور فرهنگی این استان است که توانسته در اکثر حوزه های فرهنگی پیشتاز  ‌‌و در نزد افکار عمومی هم جایگاه ویژه ای در میان مردم هرمزگان دارد.

 ابراهیمی از تلاش شرکت فولاد هرمزگان در بحث کرونا و‌تهیه کپسول اکسیژن، لوازم پزشکی و بهداشتی به عنوان یک مجموعه فعال نام برد که فراتر از انتظار در کمک به فعالیت های فرهنگی و تحقق مسئولیت های اجتماعی پیش قدم بوده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید