221588

رشد فروش ۱۴۱درصدی هرمز / تولید اسلب فولاد هرمزگان از ۶۰۰ هزارتن عبور کرد

دنیای معدن -گزارشی از عملکرد ماهانه شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز برای دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن در ۶ ماهه نخست امسال با رشد فروش ۱۴۱درصدی در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۹۹ همراه شده است.

به گزارش دنیای معدن، شرکت فولاد هرمزگان جنوب به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت فولاد مبارکه در شهریور ماه امسال توانست فروشی بالغ بر ۱۸,۳۲۶,۳۰۱میلیون ریال داشته باشد که تمامی آن از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل گشته است. بخش عمده این درآمد از فروش اسلب بدست آمده است؛ همچنین این شرکت توانسته در شهریورماه ۱۱۷ هزار و ۸۶۲ تن اسلب تولید کند.

در ۵ ماهه اول امسال نیز شرکت فولاد هرمزگان جنوب، رقمی بالغ بر ۸۵,۲۱۲,۸۸۸ میلیون ریال از فروش به ثبت رسانده و ۴۹۹ هزار و ۶۵۸ تن اسلب تولید کرده است. سایر محصولات تولید شده نیز به مقدار ۶۸ هزار و ۷۳۷ تن بوده است.

در مجموع، شرکت فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای شهریورماه سال جاری فروشی برابر با ۱۰۳,۵۳۹,۱۸۹ میلیون ریال داشته که در مقایسه با رقم ثبت شده در مدت زمان مشابه سال گذشته که عدد ۴۲,۸۵۰,۹۹۴ میلیون ریال بوده، با رشد فروش ۱۴۱درصدی همراه شده است.

گفتنی است این فولادساز در ۶ ماهه نخست امسال توانسته است ۶۱۷ هزار و ۵۲۰ تن اسلب و ۸۳ هزار و ۷۳۹ تن سایر محصولات را تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید