221559

فرزندان شاهد و ایثارگران فولاد خوزستان به دیدار فرماندهان ارتش رفتند

دنیای معدن -به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت‌های ارتشیان غیور، فرزندان شاهد و ایثارگران شرکت فولاد خوزستان به دیدار فرماندهان ارتش رفتند.

به گزارش دنیای معدن، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگران شرکت فولاد خوزستان، ششم مهرماه ۱۴۰۰ با حضور در قرارگاه منطقه ای ارتش، از رشادت‌های ارتشیان غیور تجلیل کردند.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم ستاد حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در منطقه جنوب غرب و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران، میزبان فرزندان شاهد و جامعه ایثارگر فولاد خوزستان بودند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام بهاالدینی عاملی ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش غیور و قهرمان در دفاع از اسلام و ایران اسلامی خوش درخشید. بهترین نمونه مجاهدت ارتشیان عزیز، دفاع از مرز و بوم کشورمان در کنار سایر نیروهای نظامی و مردمی در هشت سال دفاع مقدس بود. امروز وظیفه‌ داریم به جبران بخشی از رشادت‌های ارتشیان، دو اصل: خدمت صادقانه در سنگر تولید و حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

در ادامه جلسه، امیر سرتیپ دوم ستاد حمزه بیدادی ضمن بیان مختصری از وقایع ابتدای جنگ تحمیلی و ذکر پیچیدگی نقشه های خصمانه دشمن بعثی، گفت: حضور ارتشیان مخلص همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی باعث چرخش قدرت به جانب نیروهای مردمی و نظامی بود. در هشت سال دفاع مقدس از پیرمرد و پیرزن گرفته تا نوجوان ۱۳ ساله حضور داشتند. مردم در هشت سال دفاع مقدس ایثار و پایمردی را به بهترین شکل ممکن به رخ کشیدند، امروز با افتخار می‌گوییم، حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

پیش سخنان امیر بیدادی، اسماعیل چراغی مشاور مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ایثارگران ضمن تکریم از دلاوری های ارتش جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: کارکنان فولاد خوزستان در جبهه تولید با الگو گرفتن از رزمندگان اسلام، اجازه ندادند، حتی یک روز تولید مستمر متوقف شود. در شرایطی که جنگ امروز با ابرقدرت هاست و هر روز بر فشار تحریم‌های ظالمانه افزوده‌ می‌شود، کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان علاوه بر تولید پایدار، محصولات شرکت را به دیگر کشورها صادر می کنند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این دیدار با اهدای لوح به امیر سرتیپ دوم ستاد حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش و امیر سرتیپ دوم فرج‌اله رزم‌جویی جانشین قرارگاه، از رشادت های این عزیزان در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید