221519

بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله در فولاد سنگان ثبت شد

دنیای معدن -علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر افزود: پولاد مردان فولاد سنگان، ثابت نمودند دستیابی به رکورد تولید با توکل، تلاش و همت میسر و شدنی است.

به گزارش دنیای معدن، وی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته سراسر عزت و حماسه دفاع مقدس، افزود: تلاشگران با غیرت و حماسه ساز شرکت فولادسنگان، این بار در هفته ای که متعلق به قهرمانان واقعی ملت ایران است، ثابت نمودند هنور هم ادامه دهنده این عزیران در جبهه اقتصادی و صنعتی کشورند و توانستند بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله را با تولید 465 هزار تن در شهریور ماه ثبت نمودند.

وی با ارزشمند دانستن این رکورد اضافه کرد : این رکورد تولید بالاترین میزان تولید ماهیانه در این شرکت از ابتدای راه اندازی تاکنون بوده و این درحالی است که در این روزها اخباری امیدوار کننده از واکسیناسیون سراسری ملت ایران با تلاش کادر درمان به گوش می رسد و در این راستا کارکنان فولاد سنگان نیز نوبت اول واکسن کرونا را دریافت و با امید و انگیزشی مثال زدنی و با ثبت رکورد ماهیانه تولید گندله در عسلویه معدنی شرق کشور، ثابت نمودند با همت و تلاش، می توانند از قله های توانستن نیز فراتر بروند.

امرایی گفت : تولید 465 هزار تن گندله درشهریور ماه در حالی به دست آمد که در شش ماهه نخست سال جاری ، توانستیم با غلبه بر موانع تولید، پشتیبانی مطمئن در تولید مستمر مواد اولیه کارخانجات فولادی کشور با گذر از تولید بیش از 2 میلیون تن گندله باشیم.

مدیرعامل فولاد سنگان عوامل متعددی را کسب این مهم دخیل دانست و افزود : بی شک روح و نظام قاعده گرا و ساختار مند شمول یافته در اجزای فولاد سنگان بعنوان یک تیم، مهمترین رمز پیروزی این شرکت در نیل به اهداف است و در این بین افزایش بهره وری، کاهش توقفات ، بهبود مستمرفرایند های تولید ، تامین به موقع قطعات و تلاش مثال زدنی کلیه همکاران در فولاد سنگان، نقشی کلیدی در دستیابی به اهداف دارد.

این شرکت دارای کارخانجات تولید گندله و کنسانتره ، با ظرفیت تولید سالیانه 10 میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار موارد مورد نیاز عظیم ترین فولاد ساز خاورمیانه" فولاد مبارکه" دارد.

دیدگاهتان را بنویسید