221400

پیام دکتر علی محمدی به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس

دنیای معدن - تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران گواهی می دهد که رشادت ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آزادمردان و شیرزنانی با غیرت پیرو نهضت عاشورا و خط امام خمینی(ره) بر زیاده خواهی و یاوه گویی های ابر قدرت های جهان خط بطلان کشیده است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران گواهی می دهد که رشادت ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آزادمردان و شیرزنانی با غیرت پیرو نهضت عاشورا و خط امام خمینی(ره) بر زیاده خواهی و یاوه گویی های ابر قدرت های جهان خط بطلان کشیده است.
در این مسیر رزمندگان ما که اغلب جوانان و نوجوانان آن دوران بودند با بهره گیری از تعالیم اسلامی و همچنین رهنمودهای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند موجبات آزادی و آبادانی ایران اسلامی و همچنین صدور تفکر مقاومت را فراهم آوردند و توانستند منافع سردمدارن متکبر جهان را نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان به چالش بکشند که نتیجه این مقاومت و پایداری و تأسیس نظام اسلامی منجر به اجماع مستکبران علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران گردید که تاکنون نیز ادامه دارد.

آنچه امروز داریم از برکت خون پاک شهدا، تلاش و مجاهدت رزمندگان است پس بایستی همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستآوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، بدین وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشور عزیزمان را در پرتو عنایات خاصه ی امام عصر، حضرت بقیة الله الاعظم (عج) مسئلت دارم.

علی محمدی
۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید