221381

چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

دنیای معدن -دیروز سه‌شنبه ۳۰ شهریور چهارمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، این جلسه در راستای استراتژی کلی شرکت بوده و عملکرد واحد‌های بر اساس شاخص های تعریف شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

امین آسیابان مدیر عامل شرکت در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد و زحمات سایر واحدها بیان کردند، خوشبختانه با توجه به اهداف تعیین شده تا کنون پیشرفت خوبی داشتیم و این نتیجه همدلی همه کارکنان می باشد.

آسیابان گفت، جلسات راهبردی فرصتی است برای ارزیابی نهایی عملکرد واحدها و بیان علت رشد و محقق نشدن اهداف تعیین شده، به همین جهت مدیران واحدها می بایست موارد مطرح شده پیرامون عملکرد خود را در واحد‌های متبوع بخوبی اجرایی نمایند و در جلسات بعد گزارش دهند.

مدیر عامل شرکت بر بررسی فرآیندهای شرکت تاکید کرد و گفت، بسیاری فرآیندهای جاری در سازمان مربوط سالیان گذشته بوده و بعضاً نیازمند بروزرسانی و بازنگری می باشند که باید در اسرع وقت اقدام شود.

امین آسیابان در بخشی از سخنان خود از زحمات آقای خزلی مدیر سابق خدمات عمومی و رفاه تقدیر کرد و برای آقای فرامرزی مدیریت جدید این واحد آرزوی موفقیت داشتند.

همچنین مدیران شرکت نیز گزارشی از روند اقدامات و عملکرد خود ارایه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید