221351

آخرین وضعیت کارخانه صدر فولاد

دنیای معدن -نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی می گوید: امیدواریم تا اواخر فصل پاییز امسال، کارخانه صدر فولاد به تولید برسد.

به گزارش دنیای معدن ، مهرداد ویسکرمی در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت کارخانه صدر فولاد، گفت: در هفته های اخیر جلسه ای در تهران با سرمایه گذار قبلی و جدید داشتیم و موضوعات مختلف مطرح شد.

وی ادامه داد: سرمایه گذار جدید معتقد است که از طریق بورس مالک این شرکت شده اما مسئولان استان حرف ایشان را نمی پذیرند و باور نمی کردند تا اینکه در جلسه تهران با مالک قبلی که ورشکست شده، یک تفاهم نامه نوشتند.

ویسکرمی افزود: مالک جدید قبول کرده، بدهی ها را پرداخت، طلبکارها و بانک ها را راضی و شرکت را راه اندازی کند و با مالک قدیم هم تفاهم کرده اند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چون ملک خصوصی است، کسی نمی تواند دخالت کند، اضافه کرد: اما باز هم برخی می گفتند که این دروغ است و ما هم می گفتیم که این دروغ را ثابت کنید.

وی گفت: الان مدیرعامل و هیئت مدیره مشخص شده، برخی مشکلات راه اندازی کارخانه رفع و به ما قول دادند در مدت سه ماه که حدود ۷۵ روز آن باقی مانده، آماده تولید شود.

ویسکرمی تأکید کرد: با توجه به شرایط خوشبین هستیم که حداکثر تا اواخر پاییز امسال راه اندازی شود و قرار است که ۱۵ روز اول هم میلگرد ۱۲ و ۱۸ تولید آزمایشی داشته باشند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در صحبت هایی که با مسئولان این کارخانه داشته ایم، اولویت اشتغال را هم بکارگیری نیروهای قبلی گذاشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید